Story of My Life
Happy birthday bie :* Iloveyou
Wednesday, May 18, 2011 | 12:00 AM | 0 comments



Bie! first of all, bb nak ucapkan Happy Birthday untuk bie yg bucuk² nie ;) semoga panjang umur yaa, pendek umur pun takpa ;p hahaha k joke. semoga dimurahkan rezeki. nak celebrate sekali pun susah kan yunk, bie dok asrama. hihi >< but sokay. dalam fon kita boleh otp jugak kan? lagi best. hihi ceria selalu busuk, iloveyou!! mmuuaahh :*

↬ lot of love from your sweetheart

| Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)