Story of My Life
Pfffftt -,-
Saturday, June 25, 2011 | 8:00 PM | 0 comments
Rancak meronda kat taman dia, pastu ternampak dekat Ejoi dengan Syahmi. ahaha tapi Farid? aku tak nmpak pun -.- kami lalu depan depa slow-slow. depa senyum ja sambil cakap *tudiaa awek Farid mai sini. hang mai nak tengok Farid hah? Farid! Farid! Wany mai!* haha! macamtu lah depa jerit. malu gila kot. pastu kami jalan terus ja kat simpang 2 tu. Ana nak kona ke kiri, aku tolak dia suruh kona kot kanan. heee takot ada farid ja kat situ sebab tu takmau lalu ^^ pastu kami lalu laa blah kanan. lepas 5 minit, farid hantaq msg aa. terkejut kot :O dia hantaq * tady p mna ? tgox mcm x trkantoi sjaa * haha perliii. tak perasan pulak dia ada kat taman masatu, silap besaq ohhh tak belok blah kiri >< hahahaha K. nak cerita yang tu ja :b tahu lah tak lawak. ahaha bye ~

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)