Story of My Life
Whatever
Wednesday, June 15, 2011 | 2:48 PM | 0 comments
" huaaa ='(
aku nk bawek ! aku nk bawek!
aku ta suka owg bnchi aku cbb unx adiq !
aku bnchi ! y haa ? bnda ny mztey jd at aku ?
aku syag unx adiq oii !
tpe , tpa .. dea awek unx . aku tima .
gypum , awinye lha ampa dua dh ckop setaon !
huh ='( tpa .. moga ampa dua epi nah ..
huh .. aku phm wehh ! huh ..
aku nux bwek nan unx ! aku nux bwek ! "

Hmm dia tulis mcamtu kat wall. perlu tak mention siapa pemilik status ni? tak payah la :') hmm. Terasa jugk la baca mcamtu kat wall hang. takpa, aku takmau pk apa dah. sakit hati tau tak? :') hmmm

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)