Story of My Life
Just dream.
Sunday, July 10, 2011 | 5:09 PM | 0 comments
Farid ajak jumpa dekat Medan, Kangar. lepas wany tggu kat sana, dia ckap " sorry wehh. aku terpaksa break dengan hang. aku buat semua nie demi kebaikan kita dua jugak, aku hope hang faham. lepasni hang boleh la lupakan aku, pie laa couple degan orang yg hang cinta dan cuba lupakan aku. aq janji takkan ganggu hidup hang lagi lepasni. Bye aku kena p sekarang, smoga hang bahagia dengan bf baru tu " lepastu dia berjalan dengan perempuan lain depan kfc. Macam mana kalau mmpi nie jadi kenyataan? macamana? :( apa maksud semua ney. ya allah, rasa lebih takut aku kehilangan dia :'( bie, bby rindu bie ='/

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)