Story of My Life
Iloveyou :*
Saturday, October 15, 2011 | 8:45 PM | 0 comments
Alhamdulillah, kitaorang dah berbaik balik >,< hihi. tadi tetiba ja dapat call dari dia, alahaii rindu agaknya ;) tadi kami otp 44 minit jea. seronok sangat, dia tu suka sembang merapu. haha. tadi dia ajak pergi stadium tahun depan sebab dia nak aku support masa tengah berlawan nty. dia kata kalau aku taknak pergi, dia nak bagi dapat numbe last. ahahah berani ka yunk? sembang kemas ja awak nie. dia cakap nty nak duduk berdua, lepastu ambik gambar sesama, gelak sesama, sembang sesama, kongsi cerita sesama. haha lol, sweet kan kalau jadi kenyataan? jyeahh. tak sabar pulak rasanya nak tggu tahun depan ni ^^ malam nie rasa lain sangat, dia sweet jea :) banyak bt aku gelak. harap kitaorang boleh kekal. taknak buat dia kechik hati dah, takmau cari pasal dengan dia lagi. kesian dea nak jaga hati aku yg kejam nie. hmm iloveyou bie :')

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)