Story of My Life
Everything it's over :'(
Friday, November 25, 2011 | 12:12 AM | 0 comments
Tak mampu nak cakap apa dah :'( dia dah tak sayang saya, nak buat macam mana lagi? terima kasih awak buat saya macamni. Terima kasih jaga saya dengan baik, bagi happy, jaga relay kita sampai setahun lebih nie & terima kasih untuk segalanyaaa. "SAYA TAK RUGI APA PUN DITINGGALKAN AWAK, KERANA AWAK YANG PATUT RASA RUGI SEBAB KEHILANGAN ORANG YANG SAYANGKAN AWAK DENGAN IKHLAS" mungkin saya tak sebagus A yang mampu buat awak ketawa, bahagia, ambil berat tentang awak dan semuanya. saya tau awak tinggalkan saya cuma sebab dia :') sokay awak. tak perlu bagi alasan yang bohong tu, saya tengok cara awak pun dah tahu. Awak lebih sayangkan dia :') saya okay... Saya taknak awak menyesal suatu hari nanti, mungkin Allah nak bagi orang yang lebih baik daripada awak untuk saya. tapi itu tak mungkin buat saya bahagia :'( sayang saya cuma untuk awak sorang. hmm saya tetap menunggu awak untuk ajak "getback" balik. Saya tetap tunggu. lepasnie saya cuma mampu tengok awak bahagia dari jauh :') saya tak boleh lagi ganggu awak, dah itu yang awak mintak kan? saya akan ikut. saya cuma berharap "Dia" takkan sakitkan hati awak dengan macamana saya buat pada awak. saya nie jahat, tak pandai jaga hati awak sebab tu mungkin awak dah mula hilang rasa sayang terhadap saya kan :'( takpa, awak jangan risau. saya yakin awak lebih bahagia lepas nie, kalau tidak tak mungkin lah awak nak tinggalkan saya cuma sebab dia. hmm tak boleh berhenti menangis bila tengok awak dengan dia :'( saya tak rela lepaskan awak, tapi awak memaksa.. sumpah saya rasa sedih gilaaa! :'( sampai hati awak kan? hmmmm. apa-apa ja lah, kalau awak rasa sunyi.. msg lah saya, tak kisah lah bila-bila pun. saya tetap ada untuk awak. Semoga bahagia tau bie? ouchh rindu nak panggil awak "bie" :'( hmm sob sob. MOVE ON WANY MOVE ON! DON'T GIVE UP :'(  ehem okay stop. sekarang saya cuma mampu tengok awak bahagia disamping orang lain :'( Ya Allah, sumpah saya tak kuat terima semua nie. hmmm jangan lupa saya? saya sayang awak :'( 

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)