Story of My Life
MAAFKAN AKU :(
Thursday, November 3, 2011 | 8:32 AM | 0 comments
Aku nak mintak maaf sebab selama nie aku asyik marah, buat hang sakit hati. aku nie ego kan? tak pernah nak jaga perasaan hang. aku tau hang sakit hati dengan perangai aku. hmm kekadang aku pu sakit hati jugak dengan perangai hang. sebab apa? sebab hang selalu jaa dok kaitkan nama kawan2 hang dengan aku. then mula lah kita nak bergadoh, aku mana ada apa pun dgn kawan2 hang tu. cuma kawan biasa ja. tak rapat macam lain. act aku lagi sakit hati bila hang lebih sayang kan kakak angkat hang tu! hmm sorry sebab tak on sim, bukan sengaja. battery fon aku ada kt kawan, tertinggal dalam beg dia. esok baru nak ambik balik. hmm kalau tidak semalam nak on sim dekat fon mak, tpi dah aku mengantok sangat. aku pun tertidor :/ aku tggu sampai pkoi 11, ingatkan tak tertidor. rupanya terlelap jugak. sorry sangattttttttttttttttttttttttt :'( hmm sorry sebab buat hang marah semalam, sampai hang mintak putus dengan aku :( aku takmau clash, aku sayang hang <3 pleaseee lah jangan bt aku macamni. Aku takmau kehilangan hang, aku sayang hang sangat! aku janji tak jadi ego, aku janji akan jaga perasaan hang. please wey? balas mesej aku. aku nie sanggup tak pie sekola harini semata-2 nak tunggu hang balas mesej aku. sekarang pun aku curi2 ambik fon abang aku yg dah tak guna, kalau bawak pergi sekola mesti hang marah. hang tak suka aku bawak fon pie sana, sebab tu aku takp ja. please jangan tinggalkan aku :(

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)