Story of My Life
Aku sudah menepati janji dulu :')
Thursday, March 29, 2012 | 8:33 PM | 0 comments
Alhamdulillah. harini dapat juga tengok farid lawan sukan kat stadium :) Aku dok tggu dari 26hb haritu lagi nak tgok dia, tapi terlepas :( sebab event dia time pagi, aku pergi masa petang. hmm mana sempat pun kan, tapi syukurlah harini aku dapat peluang untuk tengok dea :) mula-mula aku dok syak dah yang dok lorong 7 tu dia, aku bagitau kawan-kawan yang laen. diorang takmao percaya, aku kesah apa. aku bangun jugak pergi tengok. masa dia dah lari tu, aku nampak. omg nsem gila :* aku rasa happy gila nmpak dia masa tenga lari tu. well dah lama tak jumpa kan. mesti rindu. haha then teros aku jerit "PECUT LAJU-LAJU FARID! POTONG HARUN!!" sampai garisan penamat tu, haha buat semangat boleh aku nie. aku tak sokong budak classmate aku yg berlawan dengan dia, aku sokong farid sorang ja. heee tapy sayang laa, dia dpat number 2. classmate aku tu number 1, haiyoo kwaja hang pak harun >< lepas balik dari stadium tu, takdak suara teros aku. haha puncanya sebab jerit kt farid tu la kot, lol haha tapi tapi, sebelom balik tu. sempat lagi tau ambil gmbar dia masa tengah ambik hadiah. hensem k ^^ wuuu btw congrate smksa sebab menang tahun ney :) hihi. Farid, wany dah tepati janji yang dulu. mesti dah lupa kan janji apa? dulu sebelum clash, farid suro janji pergi tengok masa lawan kat stadium nty. kalau tak datang, farid taknak lawan :') haha mengada ja masatu. See? sekarang wany dah tepati janji tu, wany tak pernah mungkir tau. maybe farid dah lupa, harini pun wany... hmm nothing, happy sebab dapat pergi tengok. takecare yeah, imissyou :(

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)