Story of My Life
Thank You
Monday, April 30, 2012 | 12:30 AM | 0 comments
Hang ambil berat jugak tentang aku :') tapi hang betul-betul kesian ka kat aku masa depa maki semua tu? bukannya salah seorang daripdaa depa tu milik hang ka? hmm takpalah, hang kesian kat aku tu pun dah buat hati aku lega. SIKIT ja, tak BANYAK pun rasa lega tu walaupun hati nie tengah sakit :') minta maaf sebab aku balas msg lambat lagi, aku tertidor. letih pulak mata nie, menangis ja kerjanya. hmmm. tak perasan pun fon bunyi masa msg masuk tu, bila hang call aku terus terjaga. haha ingatkan kenapa :) suka dengaq suara hang tadi, walaupun dapat dengar sekejap ja. lepas reply msg, hang pulak cakap nak tidor. hm takpala, perangai hang selalu macamtu kan ^^ hehehe sokay, mungkin hang letih kan. aku tak kisah. tidor leklok tau? ingat nie, wany sentiasa sayangggg farid! ehmm rindu pulak nak dengar hang ucap iloveyou, sekarang takda dah sebutan tu :'( i miss you...

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)