Story of My Life
Happy Anniversary Sayang
Friday, June 15, 2012 | 1:30 AM | 0 comments
At the night, tiba tiba dapat text dari dia * terkejut * dia ckap dia nak couple balik sbb masih sayangkan aku. masa tu aku buntu sangat sbb taktau dah nak jawab apa. Masa tu aku rsa mcam nak taknak ja sebab kami baru ja clash 3 hari sebelom mak aku msok hspital tu. Itu pun kehendak aku sendiri, tapi selepas tu dea nak getback dgan aku balik. Aku terima dia, aku ckap couple nie untuk kali terakhir buad kyta. Sbab aku dh penat nak couple break, couple break dengan dia. Dia ckap dia janji taknak ulang perangai macam dulu, dia janji nak setia dgan aku. Aku percaya 100% sbb aku sayangkan dia. Jadiiiiii, 15 Jun 2010 merupakan tarikh paling special bagi aku 

Lepas terima dia, kami bahagia sangat. tak bergaduh langsong, cuma kekadang tu kami selalu sama-sama jeles sebab aku kekadang dok main-main dgan kwan dia. Haha dia pulak selalu dok bermain dgan kwan2 aku. ehem normal lah tu kan kalau jeles :'D tapi aku pendam ja perasaan tu. Aku biarkan saja, aku taknak perbesarkan masalah. lagipun aku tak kesah kalao dia nak rapat dgan kawan yang lain sebab d date masa balik skola tu, hee. Kekadang, nak dekat pkol 4 baru balek tau, kahkah! Meq dgan Aten selalu jadi peneman kami berdua  harhar. Rasa kelakar pulak bila teringatkan balik. Tapi semua tu tak wujud dh, semua tu tinggal kenangan :(

Emm, aku ingat lagi. Lepas dh habes exam UPSR, kami ad buad rombongan pergi KL & Melaka. byak kenangan kami dekat sana, msa dlam bas kami ddok berdua. sweetkan? hihi. Dari pagi smpay lah ke malam, kami ddok berdua ja. alohaii, berdebar debar aku msa dea dtang ddok sbelah dlam bas. hehe. Waktu malam Jumaat tu, dlam bas. Farid ad kasi rantai kt aku, hihi. comel ja rantai tu, tapy bila dh kami smpay Perlis. ttiba rantai tu pecah, ya allah. Sedih gila aku :'( Aku tak kasi tau dea pun hal ney, aku takot dea mara. hmm. Sori sayang.. tapi syukur sangat, hbungan kami okay ja buad masa tu.


Bila dh masok skola menengah, perangai dea mula berubah. aku tak tahu knp :/ start bulan 7, hbungan kami dh jadi rosak. selalu ja gadoh, selalu ja ad msalah. Aku rasa penat sangat bila trima semua tu, tapi brsabaq jah. Kami bergadoh tak habes habes smpay lah kami clash. Aku tw punca dea semuanya dtg dari aku, kalao aku tak mulakan dulu. takkan terjadi mcam nie kan? :( Ya Allah, menyesal sangat aku skrg.  


Masa 25 November 2011, berakhir lah kisah kami brdua :( dea mintak putus dengan aku. dea ckap terpaksa buad cmni. dea ckap, ada orang tak suka relay kami. Ishhh, menitis air mata aku masa tuu :'( Aku ckap takmao clash, tapy dea kata terpaksa jgk kena. Aku pun rela hati lepaskan dea. Aku ikot kemahuan dea, selepas kami clash. dea dh tak contact aku langsong, masa birthday aku baru dea text. tu pun cuma wish sja, dea lah org 1st. Siap send pics kucing dea lagi, hee comel :) tapy aku terdlete gmbar tu, ish geram :'/ Sayang gila gmbaq tu, hmm. Forget it.

Start lepas tu Farid rajin jugak dok text sampai ke sekarang, tapi tak selalu. hmm Rindunyaa kat Farid :'( bila dia nak terima aku balik? Aku sentiasa tunggu dia tapi aku takot dia dah ada pengganti. hmm sokay. Aku takkan berhenti tggu hang, walaupun hg dah tak sayangkan aku mungkin? * menangis * dear, kalau kita still lagi sekarang. Mungkin dah cukup 2 tahun kita couple kan? tapi knpa awak mungkir janji yg dulu? knapa? :'( Ya Allah, sedih sangatttt :'( hmm. Wany tetap tunggu Farid tau, Wany sayangkan Farid lagi. Ingat tu sampai bila-bila.. Byee Farid, i miss you a lot :'( Iloveyou my sweetheart 
 Happy Anniversary sayang..  
                                                           
                                         15 Jun 2010 until 25 November 2011

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)