Story of My Life
I LOVE YOU ♥
Sunday, July 15, 2012 | 1:30 AM | 0 comments
Assalamualaikum, selamat malam semua :) harini happy sangat, sebab tadi dapat text dari dia. rindu wouu kemarin tak text langsong. ingatkan lupa dah :') Alhamdulillah tadi dapat juga, dia ckap dia rindu aku. hmm untuk pengetahuan awak. Saya rindu awak dari bulan 12 Desember 2010 tu lagi. haha selepas kyta clash tu hingga lah sekarang, saya menanti awak sja. Mmang lah selepas kyta break tu ada couple dgan orang lain, tp kami tak macam orang lain. aku jarang balas msg dia, kecian kan? Rasa mcam gena game ja :( Sori 'M'. yang nak break tu, aku yg mintak.aku tahu dia sayangkan aku masa tu, tapi wany buad semua ny sbb terpaksa. wany masih syangkan 'F', wany tak mmpu nak buad orang tu bhagia walaupun tenga couple. sori :( Selepas kami break tu, wany tak mampu nak trima ssiapa dah. dlam hati wany cuma ada 'F' jaa, walaupun wany tw dea mungkin dh tak sayangkan wany msa tu. Wany tetap tunggu dea :') dah lama skit, kyta selalu jgak dok text kan? Terima kasih awak sbab text saya hingga lah ke harini. tadi awak ckap apa eh dgan saya? Awak ajak saya couple kan, aumm. saya terima awak, sbab hati saya mmang tenga terbuka ntok awak :* terima kasih sayang sbab terima saya balek. Saya janji tak lukakan hati awak mcam tahun lepas, I'm promise! saya nak jaga awak betol betol kali ney, saya taknak lepaskan awak mcamtu saja :') ingat tu k ingat. btway, thanks sbab tolong hantarkan beger tadi. Seriously macam tak caya ja awak yg hantarkan tadi tu hehe. mula-mula saya ingatkan awak melawak, rupanya.. awak text dah nak sampai, okay *terkejut* saya tggu awak 7 minit kot kt luar ruma tu, dengan nyamuk dok ngorat2 sikit. haha saya pk awak dah tak jadi datang. Rupa-rupanya terlajak, haha teciann ^-^ lepas awak call tu, awak dah smpai dah depan ruma. awak suro saya keluar ambik, tp saya tak boleh keluar. sebab pintu pagar kunci, pastu awak yg turun dari moto then kasi kt saya. Masa tu awak nsem gila lah >< tergugat iman pulak bila tengok, hehehoho awak tinggi lagi daripada saya eh? okay terasa pendek pulakk. haha xD lepas awak dah balik tu, saya teros makan. tak pk apa dah, lapar sangat kot. dah habes makan apa semua, kyta text lah sampai pkol 1. awak tak reply pun text saya, mungkin sebab letih maen futsal tadi agaknya. hihi sokay awak! tak kesah pun, saya faham. hehe nak masok tidor jugak lah, ehem byeee goodnight awak ♥  Iloveyou. muahhh! :*

14 July, make a new life :)

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)