Story of My Life
I'm waiting for you
Tuesday, July 17, 2012 | 11:30 PM | 0 comments
hmm, kemana awak menghilang ney? Saya rindu :( sehari tak text ney, kenapa? emm. just pagi tadi awak text saya kan? Awak ucap selamat pagi kat saya then iloveyou. Pagi tadi, usaha saya bwak nfon pergi sekolah tau. smata2 nak tunggu text dari awak, tapi takda pun. saya ingat awak nak text saya, sbab kemarin lepas balik sekolah awk terus text saya. Saya pk hal tu akan terjadi pada harini, tapi tidak awak. hmm, takpa la. Saya masih pk kan awak, saya tau awak penat. Lagipun petang tadi awak ada training kan? setiap ptang awak ada training, kesiannya awak. Mesti letih kan? bila saya dh fikirkan mcamtu, saya biarkan ja. sbab saya tahu, mungkin awak akan text saya jgak malam ney :') Lepas balik skola tadi, saya terus mandi. then masok tidor, bila dah brjaga. dah pukol 6 ptang, eeee. nyenyaknya saya tidor >< *letih berpuasa* lepas bgun, teros saya tengok fon. belom dapat lagi text dari awak, saya biarkan lagi. saya tggu smpay 6.30 ptang tadi, sbab masa tu awak dah habes training. tggu punya tggu, belom dpat jgak. Saya tunggu smpay maghrib awak, habes ja saya berbuka puasa tadi. tak dpat jgak, saya tggu sampai lepas Isya. belom dpat jgak. Saya risau awak, saya risau sbab awak tak text saya. Saya takot terjadi apa2 pada awak, awak langsong tak contact/text saya :'( Saya rindu awak ney, awak tak rindukan saya ka? emm, cedihh T_T semalam saya nak sangat call awak, sbab mula2 tu awak taknak cayakan saya. Awak tak prcaya yg saya syangkan awak, awak nak saya call then cakap yg saya betol2 sayangkan awak. Semangat ney nak call, bila check kredit. kurang la pulak --' ada RM1.90. bagy saya, kredit tu dah cukup banyak wak. saya boley ja nak call masa tu, tapi awak tak bg. Awak suro simpan kredit tu untuk kyta text, okay saya ikot ckap awak. Saya simpan ja kredit tu smpay ke harini, lagipun smalam saya dah janji dgan awak nak topap harini. Bole kyta otp kan? Tadi masa balik skolah, saya usaha suroh kwan tolong topapkan untuk saya. Sebab saya nak otp dgan awak malam ney, tapi awak pulak tak text saya harini. hmm, kecik hati saya awk :( saya nak text awak, tapi tak berani. sbab saya tak biasa mulakan dulu, selalunya awak yg mula text saya. So malam ney, saya mampu ucap selamat malam ja pada awak. saya taknak tanya kenapa awak tak text saya harini, saya nak biarkan saja. Mintak maaf kalao cara saya ney buad awak tak suka? :/ Awak? saya selalu ucapkan selamat malam kt awak tepat pukul 12 kan? yes, skrang dah 12:05. saya dah ucap kt awak sbelom pkol 12 tadi, saya sengaja ucap awal2. Tapi awak tak balas. awak letih ka? tak mengapa awak, saya faham :') Okay, skrang saya nak pergi masok tidor dulu. esok awak text saya k? Saya rindu awak sangat sangat :( okay awak? bye bye, selamat malam sayang  muahh :* iloveyou..

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)