Story of My Life
Forgive me :'(
Friday, July 27, 2012 | 12:19 AM | 0 comments
Awak, kenapa awak buat saya mcamni? kenapa awak sanggup ajak prempuan laen buad relay dalam fb, kenapa awk kenapa? :'( Awak langsung tak pk kan saya, awak tahu tak hati saya ney sakit sangat-sangat bila baca apa yg im dgan dea tu. Awak? saya dh anggap prempuan tu mcam adek saya sendiri, saya kenal dea. tapi knapa mesty dea yg awak nak? kenapaa :( Kalau awak sukakan dia, tolong jujur. tak perlu cakap apa2 lagi, saya nak awak jujur pada saya yg awak ada perasaan pada dea atau tidak. Saya tahu saya tak sempurna sperti dea, saya tahu saya tak sebijak dea, saya tahu saya tidak secantik dea, saya tahu saya tak mmpunyai sifat-sifat yg baik sperti dea. Tapi tolong lah hargai saya, saya selalu ja korbankan masa setiap ptang semata-mata nak hantarkan awak mkanan untuk berbuka puasa. kekadang ada saja halangan untuk kyta berjumpa, hari-hari saya rindukan awak. Hari-hari saya nak brjumpa dgan awak. tapi saya bersabar ja bila ada halangan ntok kyta berjumpa :( hmm, hari-hari awak buat saya tersenyum. Tapi kenapa harini awak buad saya menangis? :'( saya mcam tak percaya ja bila baca semua tu tadi, hati saya sakit sangat awak. lepas ja saya baca semua tu, tiba tiba menitis air mata saya ney. saya dah tak mampu tersenyum lagi. Habes ja saya baca semua tu, terus saya log out fb awak. pukol 10:18 tadi awak text saya, saya terus ckap pasal prempuan tu kt awak. Awak ceritakan balik apa maksud awak lakukan semua ney. awak cakap awak buad mcamtu sbab nak tengok reaksi saya dgan anies ja. Awak nak tgok apa yg akan saya lakukan pada awak, hmm. kenapa perlu buad mcamtu. Awak? kalao awak buad relay dgan dea sekali pun, tak mengapa. saya mampu menumpang kegembiraan bersama, sebab saya tw. Awak mungkin dh tak rasa syang pada saya ketika tu :') selepas saya pk kan balek, benda ney pun terjadi masa kyta dah takda apa-apa kan? hmm. Saya cakap pada diri saya sendiri yg saya ney bodoh! saya sepatotnya tak perlu ungkit hal-hal tu lagi. Sebab semuanya benda lepas, lagipun skarang saya dah jadi milik awak. skarang saya rasa bersalah sangat kt awak sbab pk kan mcamtu :( Forgive me sayang? saya tahu awak takda rasa perasaan apa apa pun dekat dea tu, awk buad mcamtu pun bersebab kan. okay, saya try hapuskan air mata ney. Saya janji pada diri saya yg saya takkan kecewakan awak lagi, saya takkan pk negative pada awak. Saya berharap awak maafkan segala salah-salah saya, saya rasa bersalah sangat. Now I will try to make you smile and never find the problem with you again. Off!

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)