Story of My Life
Thanks for everything, You make me smile again :)
Monday, July 9, 2012 | 2:03 AM | 0 comments
                                               

Dear ex, you know what? I'm happy tonight! >< Terima kasih awak sbab text saya tadi, dari pkol 4.53 ptang hgga lah ke 5 mnit yang lepas kan? haha skrang dh lewat kot, pkol brpa aa skrg? 1.42 pagi? omg :O esok skola, mwhehe *buat buat terkejut sja* nvm, saya dh biasa tido lewat2. hehe, btw thanks taw sbab call saya tadi. Best gila dapat otp dgan awak ♥ sori lha k sbab reply lambat2 text awak sbelom tu, saya tertido sbenarnya. bkannya baru keluar dari toilet, hihi. Lambat sangat saya reply kan? sbb tu awak call. Awak ingat saya dh tidor, tapi tidak. Tak sampai hati nak mnipu :( Tapi terpaksa lah, kalao saya cakap saya tengah tidor. nty mesti awak suro saya tidor balek and kyta stop texting. Taknak lah macamtu, saya tengah rindu kt awak kot ney :') Lepas awak call tadi, terus hilang rasa mengantoknya. haha, awak mmang ajaib lah buad saya tak mngantok. mwhehe k joke joke! Emm, nak tulis apa lagi ya? aaa emm pk pk =o= apa tah nak tulis? A'aa! awak ckap saya awek baru awak eh tadi? haha, terharu gila lah sayang >.< tapi mungkin awak just ckap kosong2 ja kan. takda maknalah awak nak mengaku saya ney awek baru :) Tadi kita dok sembang merapu apa hah? saya asyik gelak sorg2 ja, hehe. Tadi kyta otp skjap ja kan? kalao tidak dulu, cukup sejam pun belom tentu lagy nak habes ka belom. dh mengantok baru stop, ahaha. Awak letak call tadi pun sbb tak larat nak brdebat kot? ya lah, saya asyik jwab OK OK OK OK sja. mmang lah boring kan? haha. Saya just tnya result awak tu apa yg failed? teka punya teka, awak ckap saya suka kalot. hahaha, mulut tuuu. Eeee, geram gila >< kalao boleh tampar, dh lama nak kasi tangan ney ha. tapy cukup bertuah awak nie orang yang sayang, takkan nak buad mcamtu pulak kan? Berdosa okay ;) haha. sokay lerr, saya sja memaksa awak suro bgtau result tu. taknak kasitau pun takpa, janji ada 1 ja yg gagal. Aumm. petang tadi awak kata awak rindu saya, hihi betol kah? okayy, imymore lah hunny :* Awak buad saya happy sangat harini, selalunya saya suka muram sorg2. Tapi harini the best day lah! suka sangat *senyum tak berhenti2* Habes ja awak letak fon tu, kita mcg skjap. then awak text " Muah :* " kat saya. hihi, happy gila wak! Lepas saya reply balik, awak ad kaitkan sikit dgan tuuutttt. Taknak mention lah, secret secret. hew, forget it. Menjadi penghalang kgembiraan saya kalau awak kaitkan dgan dea, hoho. The last text, awak ckap awak dh nak tdor. okay, saya dh ucap selamat malam kt awak tadi. tapi awak tak reply pun, dh tidor la tu agaknya :) Hihi. skrang dh pkol 2 pagi. okeke, nak masok tdor. saya taknak tidor lagi dalam kelas, saya dh janji dekat awak kan. I will fulfill my promise :) kay sayang, nak out dulu. byebye, goodnite and sweetdream. You hear this? I'm always waiting for you and Iloveyou. Remember these words of our reach to heaven :> Byee, Assalamualaikum..




Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)