Story of My Life
Beautiful memories :)
Saturday, September 29, 2012 | 8:39 PM | 0 comments
Hi sayang! saya harap hati awak tersenyum bila bacakan tentang kita nie. hehe :) awak, saya ingatkan harini kita dah tak jadi nak keluar sesama. akhirnya menjadi jugak kan? hehe. Mula-mula tu saya dah sampai kt kangar tu tp tak pergi kfc terus. Saya pergi melepak dengan kengkawan dulu kat atas the store, lepas awak text dah sampai. saya suro awak datang kat saya sbb saya tak berani nak pergi sana sorang-sorang, haha mengada gila saya :p Tunggu 5 mnit kejap tgok2 awak dah datang, kita terus pergi sana sesama. masa nak turun tangga tu, ya allah. laju nak papoi awak berjalan, penat kot nak meligan ney >< haha tp takpalah, saya ikot jea awak. lepas jalan sampai dekat traffic light dekat dgan yengallery tu, lampu isyarat dah merah dah. Awak dan saya terus lari cepat2 sebelom kereta dan moto lain2 bergerak, hahaha. Lepas berjalan 2/3 minit tu, kita dah sampai kt kfc. kita naik atas sesama untuk cari tempat. Lepastu awak suruh saya tunggu kt situ sbb awak tolong belikan makanan :D lama jugak lah saya duduk sorang-sorang kat situ, lepastu Eisya call dia cakap dia nak datang kat saya. saya cakap datang jea lah enn, boley lepak sekali. tggu beberapa minit kejap, dia pun dah datang. datang dengan rahman oww, sweet sangat >< hehe. Saya dok kucai2 Rahman masa dia dh datang tu, tgok2 awak pun dah datang kat saya. awak suro saya makan, saya taknak. Saya malu. saya biarkan ja makanan tu dulu, saya sembang sikit2 dgan Eisya. lepastu saya mintak fon awak, tetiba awak dengan rahman dok gelak2. Awak taknak kasi. eh kelakar kea? Apa yang ada dalam fon tu -,- saya merajuk dengan awak. Awak kasi fon awak tu kat saya, saya tolak balik. saya taknak sentuh. Saya sengap ja masa tu, tak cakap apa-apa pun. Awak dok pandang2 saya then awak text. awak suro saya makan, saya hiraukan saja mesej tu. dok lama kejap, awak hantar " mkan lha :[ " saya tersenyum jea awak masatu. Saya kesian kat awak sbab taknak makan makanan yg awak belikan tdi. Lepastu Eisya turun bawah sbab apa entah, lepastu Rahman pun ikot dia. lepas diorang dh takda tu, awak paksa saya makan. saya hiraukan ja dulu, saya mintak fon awak dan saya tanya apa yg ada dalam fon tu sampai dok gelak2 dgan Rahman tdi. awak cakap takda apa2 just nak melawak, okay lega sikit hati saya ni :) saya tunjuk terus msg prempuan tu kat awak, dia maki-maki saya haritu. saya biarkan awak baca then terus saya makan. Lepas abis makan semua, saya tak habis. awak suruh bungkus bawak balik ruma, takpala. saya ajak awak turun ke bawah sbab nak jumpa kwan. Awak pun ikot lah kan. tengok2 kawan pulak tersilap tempat, saya tggu ja. kita sembang2 kejap pastu awak pulak nak pergi cc, saya suroh awak pergi. biar saya naik atas. Sebelum tu awak suruh saya dekatkan diri dgan awak, saya pk nak bisik ka apa. tengok2 awak cubit pulak pipi saya ney >< ehehe geram saya, awak cubit macam tenga geram jea ken? hahaha tahu lah pp nie comel :p weqk. tp sokay aa, akhirnya tercapai jugk keinginan awak nak cubit pp saya tu kan ;) haha. lepas awak dah pergi, saya baru teringat nak kasi cincin. Saya lari ligan awak, selamat tak pergi jauh -,- saya panggil awak. awak datang kat saya. Saya cakap nak kasi something kat awak, awak tanya apa? Saya terus tunjuk cincin kat awak :) awak senyum dan awak baca apa yg tertulis di cincin tu. dia tulis apa entah awak? Aaa ada tertulis The Love For You  eyee memang untuk awak, saya belikan ^^ hihi. tengok2 kannnn, cincin tu tak muat kt jari awak. sbab kecik hahaha mintak maaf k sayang. saya dah bgtau kalau taknak boley kasi balik, awal cakap tak payah. Awak nak ambik, okay saya ikot ja lah masa tu. lepastu saya cakap nak naik atas balik, then awak suro saya salam. Saya pun sua lah tangan nie untuk salam dengan awak :D awak terus cubit pp saya, hehe saya cakap jaga diri kat awak lepas kena cubit tu >< Awak dengar tak? tak dengar takpa lah, hahaha :p saya pergi naik atas dengan perasaan gembira. taktahu lah mcamna nak ungkap perasaan happy tu hehe. Terima kasih awak sbab belanja saya makan tadi, saya janji takkan bt merajok dh mcam tadi tu dgan awak. Saya janji k sayang ^^ terima kasih sbab gembirakan saya harini, hee sayang awak sangat-sangat! :* mmuuahh kanan kiri. okay sayang, nak off dulu. Harap awak tak lupa kenangan yang pernah kita lalui bersama-sama ney. Awak jaga diri tau? saya di sini sedang merindui awak keding busuk :) hehehe iloveyou.

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)