Story of My Life
Happy anniversary Sayang
Friday, September 14, 2012 | 12:49 AM | 0 comments


Assalamualaikum. Awak :) Harini saya happy sangat, awak dah banyak gembirakan saya sekarang ni. kita dah tak macam dulu kan awak, sekarang kita dah tak bergadoh. Sekarang ni kita bahagia sangat haha. Terima kasih awak sebab banyak bersabar dgan prangai saya yg kekadang cpat merajuk nie? saya dok merajok dgan awak bkannya sebab apa. Kekadang geram tau dak bila tengok awak dgan dia tu. hmm tahu kan siapa? Malas lah nak mention, taknak cari pasal. Walaupun skarang korang dh takda apa-apa lagi, perasaan cemburu ney dok ada lagi lah. entah pasaipa, saya taknak cari pasal dah dengan dia. Kalau boley nak ja kawan macam biasa, taknak bermusuh-musuh lagi. Saya rasa macam bodoh ja kan bergadoh dengan dia hampir setahun, hanya sebab awak? aaa, memang lah saya sakit hati dgan awak lepas kita clash berbulan-bulan tu. Awak bohong saya dulu, awak cakap awak dah takda apa2 dgan dia. tapi selepas tu? Hmm, cuma Allah ja tau apa yg saya  rasa :') tapi takpa awak, saya tak kesah masa tu sbab saya memang dh takda hak nak larang awak ada hubungan dengan sesiapa pun. But now, thanks sayang sebab tinggalkan dia demi saya? sekarang saya masih ragu-ragu, korang still lagi atau tidak? Saya masih tak percayakan awak, hm sorry k sayang. Harap korang mmang takda apa-apa dh laa skarang ni, penat lagi nak bergadoh. TOLONG jangan still lagi dengan dia walaupun saya taktahu apa yg awak buat kt belakang saya :') okay tutup cerita pasal dia. Act awak ingat tak harini hari apa? aa ingat tak ingat tak? Mesti tak kan. hihi. Harini hari anniversary kyta sayang, harini cukup 2 bulan kita couple. Terima kasih awak sebab jaga relay kita sampai 2 bulan ni. kita cuba kekal k sayang? takmau bergadoh-gadoh lagi. Mintak maaf sebab banyak sakitkan hati awak selama nie, saya janji takkan buat macam tu lagi. I'm promise! hehe. Saya rindu awak laa, awak cakap nak jumpa esok kan? aa esok hari sabtu, yeay! Kita jumpa k sayang, babe ada something nak kasi kt bie. Harap awak boley jaga benda tu elok-elok :) hihi okay laa. Kita sambung text tau yunk, btw btw! Happy anniversary sayang, i love you so much ♥ muahhhh kanan kiri :* selamat malam, mimpi indah yaa. Bye busuk! ^^

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)