Story of My Life
Thanks awak :)
Sunday, September 16, 2012 | 11:25 PM | 0 comments
Thanks awak sebab tlong hantarkan beger untuk saya tadi, kenyang sgat makan beger tu. haha :D tadi rasa malu pulak bila tgok muka awak, nsem kot. haha tergugat iman ney :p Tadi saya mintak fon awak, tengok2 aik! Ada gmbar saya oww *terharu itew* saya hairan lah dekat folder mana yg awk simpan gmbar tu? Cari tak jumpa langsong. aaa pandai nak sembunyikan noh >< tp sokay aa, janji ada gmbaq saya dalam fon tu. haha. Tadi saya dok reply text myra kejap, awak asyik tengok muka saya ja. haha awak cakap saya comel! *dalam msg* ehhh terharu sangat, thanks awak! heee. Tadi saya tgok inbox awak, ada msg saya sorang saja. hihi awak save nama saya apa entah? apa ehhhh? iyaaa ingat dah "Dhiya Pendek". hahaha awak ney jahat aa panggil saya pendek >.< aaa tgok lah nty kalau saya tinggi *mustahil* jangan dok panggil pendek dh nohh. ingat tu ingat :p hahaha tadi kita rancak jea kan dok sembang sikit2. tengok2 ayah keluar, oh terkejut ah :O awak tengok muka awak cuak gila tadi, saya pun dok rasa takot jugak tadi ney. haha pastu ayah cakap "dok btpa tu? mai masok dalam ruma" *then pandang kita berdua* hahaha awak terus kasi balik fon saya tu kan then blah. Hahaha awak cuak eh? watlek aa. Ayah tak marah pun lah, cuma dah lewat malam kan. dia tak kasi aa duduk luar lama-lama, kesian awak takley sembang lama-lama lagi dengan saya. sorry k sayang? *senyum sikit* tapi saya mmang happy sangat sbab dapat jumpa awak, awak sanggup hantarkan beger untuk saya lewat2 macamni. Datang sorang pulak tu, thanks awak :) Aum esok awak ajak keluar kangaq kan? jum lah sayang, lama kita tak keluaq sesama. rindu ^^ hee. tapi awakcakap kalau free lah kan, taktau lagi. saya okay jea sayang, kalau awak dah comfirm bgtau k? ;) Kalau tidak saya nak kasi something tu kat awak tadi, bila awak dah balik baru teringat. sumpah lupa nak kasi benda tu. Esok lah kalau boley jumpa saya kasi tau? :> aaa okay lah, kita sambung text kay? saya nak off dulu, msg dengan awak lagi seronok aww ^^ bye selamat malam, mmpi indah sayang. Iloveyou. muah :*

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)