Story of My Life
Happy 4 monthsarry :)
Wednesday, November 14, 2012 | 3:43 AM | 0 comments
Hi sayang! thanks sebab datang jumpa saya tadi, dengan hujan rintik2 lagi :) sorry eh sebab tak dapat sembang lama, saya sakit perot aaa. haha, lagipun saya kesian kat awak kena hujan. takot nty lebat awak tak boleh nak balik, saya takpalah ruma tepi tu ja. kesian awak kang ^^ hihi baik kan saya? lol. Awak nty try lah pakai baju yang saya kasi kan tu eh? kalau tak padan, pandai2 lah hahahaha *kejam* saya beli mahal tu kay, guna duit sendiri :) huu. Harap padan lah dengan awak, kalau awak pakai mesty nampak kacak! hihihi. awak jaga fon saya tu elok2 tau, fon tu dah 2kali saya bagi jatuh. Secara tidak sengaja k :p huu. kalau tidak nak bagi awak pinjam bb tu ja haa, malas saya nak guna >< tapi kesian awak pulak nty, fon tu cepat habes battery. mesty awak taknak kan? haha saya taknak menyusahkan awak, nty susah pulak kita nak text kalau awak pergi jalan mana2. so saya bagi jea lah fon tu ^^ saya rasa macam nak bagi terus ja fon tu, nak nak? Awak guna jea lah dulu, bila-bila pun boleh kasi. saya bukan nak guna pun, hehe. saya happy haa dapat jumpa dengan awak tadi walaupun sekejap. lepas kita salam tu saya rasa macam taknak lepas tangan pun ada. hahaha *galak* :D saya nak sembang lama2 lagi dengan awak, tapi cuaca tidak mengizinkan. saya kena balik jugak lerr, sakit pewott -,- kesian pulak kawan awak tu tggu sorang2 kat taman haha. btw esok awak kena pergi kem kat sekola 3 hari kan? ahaa. untung dekat, kalau jauhh lagi saya rindu >< lepas balik sini, esok tu awak kena pergi Melaka pulak seminggu. aduhhh kena tinggal lagi, lama pulak tu. haiyerr. Awak jangan nakal-nakal tau kat sana nty? I wish you honey luck for the tournament :* emhem. saya rindu awak :) harini dah cukup 4 bulan kita couple tauu, happy 4monthsarry sayang ♡ iloveyou sweetheart :* kita jaga relay nie elok-elok k yunk, heee. dah lewat ney, saya nak tydo dulu. Mesti awak marahkan saya tak tydo lagi, sebab saya dah janji nak tydo aa. haha okay lah, selamat malam awak. Iloveyou! training elok-elok besok lusa tulat nie, jaga diri. bye :)

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)