Story of My Life
Awak.
Wednesday, December 12, 2012 | 11:56 AM | 0 comments
Awak. sehari awak tak msg saya kan? awak pergi mana :( marah saya ka? hmm. rindu tau dak sehari tak msg, online pun tidak kan harini? huh. " Awak dok buat apa tu? mandi dah? msg dengan sapa sehari nie? seronok keluar pagi tadi? awak dah makan? " saya nak tanya semua soalan nie ke awak, tapi awak tak msg saya pun. hmm. saya harap awak tak msg dengan perempuan lain. awak makan ka tidak harini? saya risau bila awak cakap takda selera dari pagi, dah dua hari ney awak taknak makan malam. saya suruh taknak jugak, degil. Tolong jangan macamni please, jangan biar perut kosong :( takmau macamtu. harini saya nak tau khabar awak, tapi... hm. Semalam takda panggilan "sayang" pun awak ucap kat saya, seriously saya geram tau. saya tgok awak macam nak taknak jea kan msg dengan saya? smiley pun tak letak langsong smalam, dah macam moody. tapi sokay awak, saya tetap tersenyum walaupun tengok awak macamtu :') semalam saya tydo pkol 6 lebih tahu tak? tak boleh tidor. hmm. saya ingat awak cakap, kalau tak boleh tydo call lah banyak kali. mana tau kot-kot awak jawab, tapi pagi tadi saya call. awak tak jawab. sokay, saya tahu awak tenga tydo nyenyak. taknak lah ganggu :) so saya terus msg awak, pergi elok-elok dgn kawan awak pagi satg. lepastu saya letak fon ketepi then pergi ambil wudhuk dan sembahyang. Lepas sembahyang tu hati saya rasa lega sikit, saya tengok dulu gambar2 awak dalam fon saya. saya rindu sangat, tuptup saya tertidor terus. Bila dah berjaga, saya dapat tengok muka awak lagi dalam fon ^^ hihi. tengok2 ada msg Wan antaq, dia suruh saya pergi kat sana, saya balas lah. tp dah tengahari masatu, dia cakap takpa. tidak nak bawak awak jumpa saya :) hmm takkan jumpa. Mintak maaf eh, esok saya pergi negeri9 sampai selasa nie. saya saja tak bagitahu awak dari haritu, kalau tidak nak bgtahu harini. tapi awak pulak tak msg, hmm takpalah :) kalau saya dah bagitahu tadi, saya nak jumpa awak besok sebelum pergi sana. tapi takpalah nak bt macam mana kan? hmm. Awak jaga diri kat sana, jangan nakal-nakal. saya pergi tak lama, sekejap ja. saya tau awak tak kisah kalau saya pergi pun :') takpa awak, ingat nie. Saya sayang awak. bye bye, selamat malam!

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)