Story of My Life
Happy anniversary Dear
Wednesday, June 15, 2011 | 3:03 AM | 0 comments
Terima kasih bie sebab masih jadi milik bb hingga ke harini. harini dah cukup setahun kita bersama. Alhamdulillah. bie ingat tak tarikh harini? hehe tarikh nie lah yang kita selalu menanti kan :') tak sangka kita boleh bertahan lama. bb bersyukur sangat. terima kasih buat segalanya, bb happy sangat disamping b even kita selalu bergadoh, berselisih faham. tapi kita tetap bersama lagi ;) kita tak boleh sambut sesama kat luar sebab b duduk asrama, sokay. kita sambut dari jauh pun boleh kan sayang? hehe. Happy anniversarry bie, iloveyou so much! :* I wish we'll still together till the ends. kita berdoa sama-sama nah, semoga kita berkekalan. bb sentiasa doakan kebahagiaan kita, doakan kejayaan b kat situ. b pun jangan lupa doakan untuk bb tau? hihi. jaga diri elok-elok kat asrama tu, jangan menggatal. malam nie happy sangat sebab dapat otp dengan bie, harap sangat kita berterusan macamni. takda lagi gadoh-gadoh :') emm okay, time to sleep. selamat malam sayang, iloveyou :* happy anniversarry honey!

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)