Story of My Life
why should I deserve all this?
Monday, March 25, 2013 | 1:27 AM | 0 comments
Siapalah yang baik hati sangat nie whatsapp aku bagitau hang dah ada orang lain? :') siapa siapa? hmmm *bibir senyum, hati menangis* betul ka apa semua yang aku baca tadi neyh?! huhh sedih aku :'/ lepas baca tu terus aku padam, tut tut member baik hang bagitau kat bbm yang hang dok text dengan dia baru-baru nie. wahhh sweet. mesti setiap malam korang dok text kan? patot lah selalu dok mesej aku lewat, kekadang 10/11 lebih kekadang 12. waktu sebelum tu buat apa? text dengan dia? ouu haha. tak sangka rupanya perempuan tu sepupu jiran aku sendiri, tak sangka jugak dia boleh ada di depan mata aku sendiri waktu dok melepak tadi. segak sangat :') sesuai dengan hang. hmmm dah lama aku perhati dia aa, dari form1 lagi. aku dah agak tu mesti AS. lepas Hafiz habaq tu nama dia, perghhh menangis terus aku :'( aku cakap aku nak balik sambil menangis aaa, nasib Rabi tarik tangan aku. dia tak bagi balik :( hmm rasa macam tak percaya ja yang aku..... hm forget it. kenapa lah aku kuat jeles sangat nie :'/ hmmm tak kuat. takpa sayang, aku percaya apa yang hang bagitau tadi. tapi jangan sampai kantoi dengan aku nah? aku nie bukannya anak patung boleh main2 centu ja pastu tauk buang aa. emm takpaaa, saya okay saya dah besar :') mampu tersenyum ja sekarang. aku nak happy ja dengan hang, harap hang tak curang :') aku dah penat lah nak pendam sorang2, nak kena tanggung semua nie sorang2. hang? cool ja, tapi aku? hmm lupakan. nak off, nak celeeep. penat menangis ah, cedihhhhh :'( emm tata, iloveyou honey.

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)