Story of My Life
Beloved Friend
Monday, April 29, 2013 | 6:00 PM | 0 comments
Harini dengan esok ada hari anugerah, so rilek-rilek jelah kan. taktau nak buat apa, merayau merata lah. Act harini ja lah aku datang sekolah, esok tak. ada hal sikit :) happy jugak lah harini, boleh tengok kawan-kawan main game. Then sebelum balik tadi, kami celebrate bufday Paih. syok jugak ada Ret, Aten, Aifaa, Wanie, Nita and special one his girlfriend! Shuhada :) seronok tak angga depa boleh sambut sekali. hehe siap potong kek sesama then suap. How sweet both of us >.< kan best kalau aku boleh sambut bufday sekali dengan F macamni, mesti bestttt. LOL *dreaming* ehem taktau nak tulis apa dah, tengok jelah gambar kengkawan aku tersayang nie ;) ahaa




 

 
                               
                                 
                                 
                                      


          

             

             

Okay dah habisss, malas nak upload banyak2. Aku bubuh gambar orang yang aku sayang ja nie :) hehe. Comel tak cake tu? aku yang belikan okay haha. Esok lagi best ada kawad apa semua tu, rugi kot kalau aku takp. tapi ada hal, nak buat macamana kan. Ehm wanna go now, bye :**




Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)