Story of My Life
Happy 9 monthsarry
Sunday, April 14, 2013 | 2:33 AM | 0 comments
Assalamualaikum, hi sayang :) happy 9 monthsarry. thanks sebab dah bahagiakan saya selama 9 bulan nie, tak sangka dah lama kita bertahan. sayang jugak awak kat saya kan :) ehehe. kenapa awak msg saya lambat harini :( saya tunggu tahu tak? kalau tidak, tepat pkol 12 saya nak wish dekat awak. tengok2 awak dah msg, sokay lah. kita mesej malam nie pun macam biasa jaa, tak rancak macam selalu. awak tinggal saya awal gila malam nie, huh letih maybe. saya tunggu lama jugak lah, tapi awak tak msg jugak. saya pun wish lah semua tu kat awak :) hehe mesti awak tak ingat, kan? saya ja yang selalu ingat. hmm harini wish lewat, saya nak wish awal-awal aa. tapi dah awak msg lambat, saya biarkan jeh. asalkan dapat wish hehe. Awak, dah nak masuk bulan 5 dah nie :D saya ada something nak bagi, special sangat sangat sangat sangat <3 tapi saya akan bagi masa bufday awak nanti aa, harap awak boleh terima benda tu. saya tau mesti awak akan tolak benda yg saya nak bagi tu, haha kot mana pun awak kena terima jugak tau? jaga benda tu elok-elok, bukan senang saya nak bagi barang centu dekat orang. awak lah orang yang paling beruntung bila dapat nanti ;) hehee. sayang, dah bangun satg reply mesej tau? saya tau mesti awak senyum sorang-sorang bila dah baca semua tu, hahaha saya kan sweet :p lorh *muntah darah* wuhuu nak offline dulu, nak tidor. dah lewat nie, aumm sayang awak! :** tidor leklok bushuk

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)