Story of My Life
12 April 2013 ♥
Thursday, April 11, 2013 | 12:08 AM | 0 comments
Happy sangat harini sebab boleh pergi tengok dia lawan :) ehehe. minta maaf sebab tak pergi support sebelum neyh, takda transport :( even harini last day, aku usaha jugak kay bagi boleh pie. hah waktu pagi tadi memang nakp tengok, tapi..... ah terbangun lewat pulak haha, nasib time petang ada lagi. Congrates sayang dapat masuk final :* happy tak aku pie tengok karr lawan tadi? hahaha ensem gila hang >.< haish. bila dah start lawan tu, semangat tak angga aku jerit-jerit nama hang. hahaha lastly, dapat number 3 kot. betol tak? hah teka jaa, haha yang pasti mesti menang kan :b sebelum-sebelum neyh depa dok tolong rakam masa hang lawan, sebab aku tak boleh pergi tengok. But harini, aku tengok dengan real punyaa. haha jangan sedih dah tau sebab kalah, hang dah buat yg terbaik :) tawakal ja nah. Wan punya lah suro aku pergi bagi sokongan kat hang harini, tidak dia ja yg dok bagi semangat. tapi harini dah dia kerja, tak boleh lah pie. So aku yang jadi pengganti tempat dia! :D hahaha. Act tadi rancak tak angga ah time duduk dengan geng-geng atlet, semua dok sembang mohong. haha pakat dok mesej dgn bf/gf ja tadi depa-depa tu, jeles hamba dibuatnya. aku msg hang nak minta fon, tapi alasan "hujan" yang hang bagi. hmm bukannya tak boleh bagi, aku nie sanggup redah hujan sebab nakp sana. tak buat teruk pun? haha mesti hang takot kantoi kalau kita jumpa tadi kan :) hmm sokay. OKAY UBAH TOPIK. mau boleh jerit, nak jerit sampai hilang suara uhh waktu kawan-kawan aku semua lawan, ahaa good job gang under 15 :D you're the best! haha cikgu-cikgu semua happy bila tengok depa dok depannnnnnn sekali. good >< bila habis acara, semua kena berkumpul kat astaka. aku pun follow ja lah, niat dalam hati tu nakp tengok hang ja. hahaha redah hujan ramai-ramai dengan depa, basah lencun 1 badan. dah sampai kat situ, aku dok kat atas. nampak dah hang kat bawah ;) wuhuu dok dengan sapa taktau? ada orang habaq hang duduk sebelah pmpuan lain, betoi betoi? :> hmph shit. dok situ kena kucai derek, depa mengata kat hang tau dak >< sebab kalah, eeee jejey. selamat kawan2 baik, kalau musuh tu dah lama aku buboh. haha hang jangan mara tau? kawan2 aku semua tu saja melawak :) tunggu lama sikit, dah nak umum olahragawan apa semua tu. Debaran semakin terasa, HAHAHA akhirnyaaa... harun jadi olahragawan bawah 15 ;) tahniah kawan. bagi keseluruhan, sekolah ite menang tahun nie. yeayyyy, horey horey ^^ ahaa happy tak angga depa semua tadi. Alhamdulillah. tadi masa sekola hang ambik gambaq ramai2 tu, aku ada nampak sesuatu. nampak hang dengan someone tu duduk dekat sangat.. haha sakit hati jugak lah, benda jadi depan mata sendiri. keciwi doh :( terus aku bangun berdiri kat belakang, kawan aku tanya " hang jeles ka wany? " haha seee, orang lain pun boleh faham isi hati aku :') yaaa memang aku jeles, tapi aku pendam. tapi aku tak tunjuk kat orang, aku senyum happy ja depan depa. aku cuba lupakan benda kecik macamtu, hmm. Selesai semua, depa pun pakat ambik gambaq ramai2. depa suro aku masuk sekali, tapi mood tenga down. takda semangat gila nak join dengan cikgu, atlet apa smua tu. sorry geng :') tut tutt, dapat mesej dari hang. hang ajak balik sekali tadi, aku punya lah tunggu lama kan, last-last aku balik dengan geng atlet. senang :) elok dah masuk kawasan sekola baru hang call tanya dok mana, heyhh sudah terlambat syg! hmm aku balik sendiri ah. turun dari bas terus depa main tepung, sambut bufday Sarah dengan Harun. heee best moment, aku tak join jugak tadi. mood masih menggila :'/ duduk sengap ja lah sat tengok depa semua, nasib ada peneman. haha sembang-sembang sat, pastu teman depa balik asrama. Btw, aku rasa macam sia-sia ja pie sana tadi. balik dalam sedih pulak, niat aku pie pun nak tengok hang lawan. nak bagi sokongan kat hang, tapi macamni pulak aku rasa :') tak rasa happy sangat pun walaupun niat aku dah tercapai untuk harini. hmm takpa, aku takmau sedih dah. aku nak happy jugak macam orang lain :') hehehe. hoi sayang, tahniah tau :) walaupun tak boleh dapat tempat pertama, hang jangan putus asa tau? Next year ada lagi, buat yang terbaik. aku happy sebab boleh tengok hang lawan, boleh tengok hang masa kat astaka harini. even kita tak bertegoq, usya dari jauh pun dah cukup bagi aku :) heeee iloveyou sweetheart ♥

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)