Story of My Life
A beautiful night ★
Friday, May 17, 2013 | 11:43 PM | 0 comments
Yeay yeay, malam nie kita jumpa lagi! hihi maaf sebab buat hang tunggu lama tadi, aku dok dekat kedai. punya lah kalut makan bagi habis semata-mata nakp jumpa hang jaa, haha macam orang kebuloq pun ada. lepas dah habis semua terus aku pie dekat hang, wah wah nsem malam nie. hihi. tadi terus aku minta fon, hang buat acah-acah taknak bagi. haha mengada betol >,< then bila hang dah bagi, aku check inbox. taktau kenapa laju sangat jari aku menekan fon hang, excited maybe? hahaha bila teringat balik lawak ah. tengok2 ada msg aku sorang ja, eceh mesti delete nie :p hang save "bushuk" hahaha. yang dalam draft apa semua tu aku tak check pun, malas. aku check kat tmpat lain pulak, ada lah nampak number fon A tu. cish, jeles teruk kot! aku cakap "ouhhhh pandai noh dok msg dengan ____ , err" tapi hang cakap cuma wish ja, pastu tak reply dah. hahaha aku taktau lah nak percaya kedak, masatu aku mampu cakap OK ja. aku tengok lagi, ada tulis nama "Nadia :)" aku tanya hang lagi, hang cakap "nama awak la, cuba tgok number dia" haha yess, aku lega sebab hang tak bohong. memandai ja boh nama nadia, nama aku tak reti nak tulis pulak :) hmmm aku faham lah. lepas dah bagi fon hang balik, aku tunjuk video masa event haritu. ada pulak hang gelak >< hahahah hang cakap aku nie memandai ja dokp suro orang rakam. eleh bekp lah, dah aku tak dapat pie support. aku bersyukur ja ada kawan mau tolong rakam untuk bagi aku tengok :') hah sebenarnya hang tak nampak lagi yang aku nie sayang hang! hmmm. tadi kita sembang apa lagi ya? emm *think think*
Ahhhh baru teringat :-

me : malam nie flight pkoi berapa pulak?
him : haha pkoi 11.30 satg 
me : pie buat apa awai-awai, satg takdan la nak wish
him : haha nak wish buat apa, bufday 19 Mei
me : haa okay takpa, satg takmau wish. nak tunggu 19hb
him : hahaha dak-dak, melawak jaa. tak tinggai aih
me : err syok pie london semalam? malam nie nakp mana pulak? *sengeh*
him : hahaha taktau laa, awak nakp mana? jum kita pie sekali 
me : emm haa.... nakp paris, new york
him : okay :D satg kita pie sama-sama nah
me : haha okay, kalau tggai siap aa. malam nie takda bintang ka? *tengok langit*
him : takda laa nak hujan
me : hujan apa, kilat pun takdak
him : hah, awat comel sangat neyh 
me : taktau laa, dah comel nak buat macamana *hahahahahaha dalam hati*
him : hah :D
me : nampak tinggi dak la nie? 155 dah hahaha
him : yaka 155, hahaha buat syok apa. tak tinggi mana pun
me : werr tinggi cek, alaa kita berdua sama paras ja. awk bukan tinggi sangat pun :p
him : eeee perasan
me : buat macam tinggi sangat :D tinggi berapa?
him : tinggi ah, 180 lebih
me : serius?
him : ehhh dak lah, lupa la berapa :D
me : hahaha perasan, tggi sama dengan kawan ja pun. nie gaya macam 164 ja :p
him : yaka? *terus berdiri*
me : TINGGINYA! "bawah pada bahu"
him : hahaha tu lah, cakap kemas lagi
me : petik mana tah nama nadia tu, errr
him : budak kedah, comeyyy
me : ouh dia hah :') em takpa
him : hahaha melawak ja lah 
me : melawak la sangat, yang haritu mimi budak perak. ingat org taktau kot, wan cerita smua. siap                              
       tunjuk fb bagai, eeeeee geram! 

him : hahahaha, jeles ka? fb dia nama apa?
me : gila tak jeles, geram kot. taktau tak ingat
him : hahaha jangan la jeles :)
me : hmm okay la, dok msg apa dengan AS?

him : mana msg apa pun, hafiz sepupu dia ka?
me : haa sepupu dia lah, masatu E yang habaq hampa dok msg. tengok-tengok dia tu keluaq dari
        ruma hafiz, teriak teroih kot. sakit hati gila, masatu mmang nak masuk dalam dah ah. pastu
        rabi tarik tak bagi balik, hafiz cakap nanti dia try tanya AS hmpa ada apa. eeee geram

him : hahahahaha sumpah takda apa la dgn dia, comey dak
me : haaa comey
him : hahahaha kami tak msg apa pun laa, jangan jeles dah nah?
me : tengok dulu, dok msg apa lagi taktau dgn kakak tersayang kemarin
him : kakaknyaa, wish ja pastu tak balas pun
me : yala tu, tak kantoi takpa :) 
him : haha jangan la pkiaq kot lain, kami bukan ada apa dah
me : haaa takpala, jangan sampai kantoi sudah laa
him : haha takdak aih

SHWEET TAK TAMI BEDUWERR? hahahaha aku dok hingaq pasai pmpuan saja kat dia tadi. gila sakit hati kot, lastly.... aku luah habis apa yang aku rasa sebelum neyh, rasa diri aku dengan dia dekat ja tadi. rasa lega pun ada bila dah lepas semua :') tidak sebelum nie aku dok pendam jaa. kami dok sembang apa lagi tah lepastu, lama la jugak. rancak ^^ hihi tut tutt dia cakap dah 11:15, okay aku pun ambil lah makanan dgn ayaq kat moto dia, terus dia sua tangan nak salam. lepas dah salam, aku cakap "balik leklok tau" dia jawab "okay, iloveyou :D"  masa tenga berjalan aku dengar dia cakap macamtu, awhhh seronok gila :') bila dah dengar tu, aku kalih tengok muka dia sat ja kat belakang. aku balas lah "iloveyou to" bhahaha. dia senyum ja masatu :) seronok malam nie, aku boleh tengok hang gelak, senyum, boleh dengar cerita apa semua. Eh?! aku ja kot yang banyak cerita kat dia >< hahaha terbalik. And everything lah! aku rasa malam nie indah gilaa, terima kasih ya sebab sanggup datang? niat aku cuma nak happy kan hang ja, lagipun tepat jam 12 japg kan hang dah cukup 15 tahun? hihi. dah dua tahun tak jumpa masa bufday hang, tapi sekarang? Alhamdulillah. aku boleh happy kan hang :') serius aku cakap, jeles jugak la masa bufday hang tahun lepas. hmmm masatu hang tenga happy dengan A, apa aku mampu buat? tengok hang bahagia ja dari jauh :( masatu hang dok di belia, ada MSSM. aku macam tak percaya ja yang hang cakap takda sapa pun tau masatu bufday hang. aku cerita kat Wan, hahaha terkantoi semua dah. mula lah depa buli hang masatu, hahaha mesti seronok kan :') masa hang cerita tu aku rasa lega sebab ada orang boleh buat hang happy. biaq lah hati aku nie ja yang sakit, aku mampu pendam ja. emmm agak-agak hang seronok tak jumpa dengan aku tadi? harap hang suka okay :) setakat nie ja yang aku mampu buat hang gelak apa semua, mana lah tau kot-kot ada lagi yang boleh ceriakan hang. ehem nak off kejap, pukul 12 japg aku update lain. sekarang tak masuk lagi 18hb, heee bye sayang! i miss you :')

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)