Story of My Life
Happy birthday sweetheart ❤
Saturday, May 18, 2013 | 12:00 AM | 0 comments

 


Sayang? selamat hari jadi, semoga panjang umor & dimurahkan rezeki. semoga menjadi atlet yang superpower okay? haha I always pray for your success in studies and games. awak happy tak malam nie ada dengan saya? aumm iloveyou so much my sweetheart ♥ mmuuaahh :* 

Awak, kalau nanti saya tinggal awak jauhhhhhhh. saya harap awak takkan lupa kenangan kita bersama :') hehe saya selalu happy bila ada awak walaupun saya selalu menangis dalam diam. awak tak pernah tau itu :( tadi saya menangis lagi bila baca tweet A tu, hmm dia tweet macam-macam pasal awak tadi. saya tak boleh tahan airmata nak tengok :'( melebih gila dia tulis semua tu, cara dia macam korang still lagi.. tapi hmm takpa, saya boleh sabar. lagipun saya bukan ada hak kan nak larang awak =/ hmm soob soob *lap air mata*
Saya nak awak happy ja tau harini? :) rasa rindu sangat masa kita jumpa tadi, harap lepas nie awak datang jumpa saya lagi. saya tetap tunggu yaa. huh nak sambung msg lah, satg mesti tidor lewat. Dia cakap nak otp, ehm okay I'm waiting. bye honey, iloveyou so much :* happy birthday myhandsomeboy 


"Kadang-kadang kita tak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. tapi kita dah cuba yang terbaik untuk orang yang kita sayang :')"







Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)