Story of My Life
Hati saya menangis
Friday, May 10, 2013 | 12:43 PM | 0 comments
Ya Allah, aku taktau apa yang aku dok pk sekarang neyh :'( serabut gila aaaaaaaaaaaaa... hmmmm. aku rasa macam ada something yang hang buat kat belakang aku :'/ tapi hmm, aku takmau tuduh. Aku ja yang berasa centu ☹ mudah sangat lah aku nak pk negatif pasai hang, awat taktau hmmm. Harap apa yang aku dok pk semua tu tak betoi, aku harap sangat. Ish keja nak menangis aku nie pun :'( hmm stop stop stop stop *lap air mata*  Jauhnya harini dia takda kat sini, pergi Negeri Sembilan. syok ja dia merantau merata tempat, haha asyik dengan event. haih exam isnin nie dia nak jawab macamana lah kan, mesti tak sempat nak study tu. dah la balik hari Ahad, maybe lepas balik tu terus nak rest :) btw buat yang terbaik tau ahad pagi nie, ingat apa yang aku selalu cakap dulu. "pecut laju-laju" haha kan best boleh pie support masa hang tenga lawan :') hmm dulu kann... sehari sebelum dia nak pergi event mana² mesti datang jumpa aku dulu waktu malam :( sanggupnya dia datang, hmm kekadang lepas main futsal dia rajin jugak datang ruma, hantar beger kat aku. pastu sembang² kejap, ahaa rindu gila semua tu :'( Farid?! saya rindu awak :'( rindu sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat :'/ awak rindu saya tak? hmm. sabtu minggu depan dah masuk 18hb,bestnya kalau boleh sambut sekali :( aku rindu waktu kita darjah 6 dulu, aku ada dengan hang sentiasa awhhh :') boleh tengok hang happy masatu, kami semua menyanyi lagu hari jadi ramai² dekat hang. haha memang best gila ah, rindu semua kenangan masatu :') tapi sekarang dak dah, kita bukan macam dulu. haish sob sob! pelik lah dengan aku neyh, asyik dok ingat semua ja. pastu nak menangis, serabut sangat kenapa neyh :'( hmmmm menangis lagi. Awak? saya HARAP awak dekat luar sana pun rindu saya juga. rindu tu lebih daripada saya rindukan awak, ahaa boleh tak? selalu berharap macamtu :( saya sayangkan awak sampai tak boleh nak diungkap dengan kata-kata :'/


Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)