Story of My Life
I'm Happy!
Thursday, May 16, 2013 | 11:43 PM | 0 comments
Ehem ehem ehemmmm ^^ dia datang ruma tadi, perghh. Cuma Allah ja yang tau apa yang aku rasa masatu :)  happy gila kot aaa. dia datang sorang ja tadi, ensem kay. hehehe melting gila tengok muka dia, best sangat boleh sembang sesama walaupun sekejap ja. serius sakit pewot :( makan banyak sangat tadi, kan dah jadi penghalang nak berjumpa. emm sorry tau awak. tadi punya lah gedik aku dok mengadu sakit perut kat dia, dia gelak buat taktau jaa. ahaa aku cakap nak masuk dalam, dia tak bagi sambil cakap "kiss dulu" alelele comel ja muka dia buat centu tadi :* siap sua pipi lagi haha, aku cakap "melepas kat sini baru tau" dia cakap buat lah, hahaha bodoh. pengotornya aku >< hahahahaha tapi aku watlek ja, bukan buat betul pun. lama jugak la aku merayu kat dia nak masuk dalam, tapi dia sikit pun tak heran haha kwajo. dia tanya siapa yang add _____ *coach* kat fb? hahahaha rasa macam nak gugur jantung doh bila dengar soalan tu. aku ngaku jelah yang add sebab nak tengok gambar dia haritu, wkwkwk kejam betei beta nie. selamat dia tak marah :) huh huh. act tak sembang banyak pun tadi, dah aku asyik dok ngadu sakit perut kann, melepas gtu ja lah. last last aku suro dia balik, dia cakap takmau. nak ambik angin kat sini, aku paksa jugk jugk suro balik. sebab memang tak tahan dah masatu hahaha dengan banyak kerja lagi nak kena buat :/ hmm. sebelum masuk tu aku salam dulu dengan dia, heh lama gila tak rasa macamni :') hmm dia takmau lepas tangan tadi, dia cakap nak bawak balik ruma. haha tau lah tangan nie lembut pun, jangan lah mengade wak haha. tadi aku ada cakap kat dia "pie samak dulu, baru boleh salam lain" hahaha maybe dia taktau or buat-buat taktau yang aku sebenarnya perli dia. well, dia kan pernah salam dengan kakak tersayang! mesti lah aku geram haha. abaikan jelah hoktu, benda dah lepas kan :) hmm tadi aku acah-acah nak masuk dalam ruma sebab merajuk dengan dia, dia dok tengok ja. tak jadi terus lah aku nak masuk dalam, tak tahan nak gelak. haha aku patah balik pie kat dia, kami salam lain. dia dok gelak ja :D pastu dia pesan "berak leklok nah" hahahahaha so funny lah you! lepastu melangkah lah aku masuk ke dalam dengan perasaan seronok! ^^ hehe tengok2 dia pulak msg, lagi aku happy. aku rasa bersalah kay tak boleh jumpa lama tadi, but sokay. esok malam ada lagi :) aku nak sembang lama sikit, nak bagi dia happy. tepat pkoi 12malam besok dah 18hb aaa. bufday dia <3 so nak bagi meriah lagi! hikhik sweet tak aku? ;p LOL *muntah biru* emm sekarang dia dah tempah tiket nakp London, sedih gila aku. kena tinggai :( lewls, mimpi indah okay awak? Thanks sebab datang ruma tadi, I'm happy now!   iloveyou

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)