Story of My Life
Menyesal
Sunday, May 12, 2013 | 8:20 AM | 0 comments
Ish sumpah aku menyesal gila gila gila gila :'( aku rasa tak patot kot cerita centu dekat dia semalam, lepastu cakap yang bukan². Maafkan aku :'( minta maaf sebab buat mood hang down terus. Aku takda niat pun, tapi tolong lah. Aku harap sangat hang tak hilangkan kepercayaan hang terhadap aku. aku dah minta maaf kat hang semalam sebelum tidor, hang off fon pulak. sokay lah, aku dok berharap sangat hang nak gerak aku smayang subuh. Tapi aku tak yakin benda tu akan terjadi, so aku kunci jam sendiri. Alhamdulillah aku berjaga awal, terus aku capai fon. tengok msg aku send semalam dah delivered. Aku biarkan dulu, aku terus pie smayang. lepas dah habis, aku check fon. tengok hang cuma balas " Hmm tkpa :) " menangis terus aku :( aku cakap hang tak ikhlas, pastu hang balas pendek ja. cara tu macam takmau ambik peduli dah pasai aku :'/ sebak aku wey! pagi-pagi dah buat aku menangis, aku suro hang pergi smayang & wish luck untuk event satg. then hang balas "Ikhlas la :) oke ." hoktu jaaa, hah hoktu jaa hang balas. memang tak boleh tahan lah airmata aku nie :'( Aku berharap sangat pagi nie8 kita boleh msg macam pagi kemarin, tapi tak.. hang terus tak reply msg aku :'( Ya Allah.. tak kuat aku. hmm takpa aku faham, mungkin hang taknak aku ganggu. aku kat sini cuma mampu berdoa ja harap hang maafkan aku pasai semalam :( Aku doakan agar hang boleh buat yang terbaik untuk acara harini! :( malam nie hang dah nak bertolak balik, aku tak rasa pun hang akan msg aku. tapi takpa, aku tetap menunggu. jangan risau, aku takkan msg dengan orang lain. kalau hang tak msg jugak, aku study jelah :') lagipun esok ada exam, hmmm. Btw thanks sebab call aku semalam. happy sangat dapat dengar suara hang. tapi last yang kita otp tu, aku ada sakitkan hati hang... aku nak minta maaf :'( aku harap hang maafkan aku. aku dengar suara hang masatu pun dah macam takda mood. I'M SO SORRY :'( sumpah menyesal gila. hmm kalau mood hang dah okay, msg lah aku. aku tunggu. Jaga diri leklok nah? i'm always love you :'(

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)