Story of My Life
Selamat Hari Guru
Thursday, May 16, 2013 | 4:33 PM | 0 comments
Selamat Hari Guru kepada semua guru di SK Sena & SMK Syed Alwi ♡ :** semoga diberkati Allah. Act terasa rugi besar takp sekola harini, nampak macam gempak gila depa sambut :( dah 2 tahun okay aku takp sekolah masa hari guru, time form1 ja aku pie. hahaha bongok siaa, orang dah habis baru nak rasa rugi >< emm apa-apa jelah kan, dekat fon pun boleh wish lah kat cikgu-cikgu. Aduu rindu geng pulak, tak jumpa harini. aumm btw tadi dah wish kat cg nashirah, tapi dia off fon. hoho punya lah semangat aku nak hantar msg tadi >.< aaa sokay, wait and see jelah kan. nak tengok dia balas apa satg. Number cg normawati takda, hilang :// sedih betei. mau boleh, nak hantar msg kat semuaaaa cikgu! tapi yang ada 1 number ja hahaha, takpa aku sayang semua cikgu aku :** ehem rindu pulak lah kat cikgu sekola rendah dulu, banyak kenangan ouhh dok sekola situ. Lebih-lebih lagi masa darjah 6, memang rare. cenggini (Y) haha masa sambut hari guru dulu, kami sambut sekali dengan bufday Farid. whoaa the best thing that I'll never forget that ◕‿◕ sumpah rindu gila ouhh. tapi sekarang dalam kenangan ja lah :')) ehm. Tengok kat bawah nie, aku cuma ada gambar dengan 2 orang cg nie jaa. yang lain tak sempat



                                             Selamat Hari Guru, semoga cikgu diberkati Allah.
Yang ikhlas daripada : budak yang selalu tak siap kerja sekolah haha

Disaat cikgu sedang mengajar, aku berbuat bising. Dikala aku meminta pergi tandas, cikgu iyakan. Terima kasih cikgu kerana tak jemu-jemu bangunkan saya bila saya tertidor dalam kelas. Terima kasih kerana telah mendidik saya selama 2tahun. jasamu akan ku kenang sampai bila² . Sayang cikgu sangat-sagat ;) hehe

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)