Story of My Life
15 June
Saturday, June 15, 2013 | 12:00 AM | 0 comments

         


15 JUNE. the date is still in my memory :'( rindu nya bila ingat balik semua pasal dulu, kalau tidak harini dah cukup 3 tahun aku dengan dia. sedih gila :'( hmm rugi kan bila dah couple bertahan lama pastu tinggal macam tu ja? hmm :') ingat lagi, aku couple dengan dia cukup setahun lima bulan sepuluh hari. hahaha kira ouhh, dulu masa dia dok asrama. selalu cakap dekat aku "tak lama dah syg oii nak masuk 15 Jun" "tak sabaq nak tggu 15hb neyh" "tak sangka noh kita couple dah nak cukup setaon, macam tak caya" still ingat lagi dia cakap macamtu masa otp. haha masa neyh dia happy ja dengan aku, dia pulak yang semangat lebih nak tunggu 15 June. tepat pkoi 12 malam haritu, dia wish apa semua dekat aku. dia suro aku janji jangan tinggalkan dia, dia pun janji takmau tinggai aku :') tapi lepas pada tu, sapa yang tinggal? sapa yang tak? haha :'( dia yang mungkir janji tapi aku tak macam dia. aku tetap ingat janji aku, tak mungkin lah aku nak tinggal dia. lepas bulan jun tu, kami selalu gadoh sampai break. yaa aku sedaq semua tu salah aku, aku selalu cari masalah dia. aku selalu marah dia sebab A, sapa tak sakit hati. kot mana pun memang aku tak suka lah kak angkat dia tu. dulu aku taktau kenapa aku nie BODOH sangat :'( dia suro tukar password fb, okay aku tukar. dia cakap dia saja suro tukar, rupanya takkk. dia tipu aku, dia pie bagi password baru tu dekat A :'( sakit hati wey, aku menangis tak berhenti dia bila buat centu. tengok-tengok pmpuan tu mengata pulak kan kat aku dalam fb, sumpah tak kuat :'( sampai ke sekarang aku tak boleh lupa apa yang dia dengan perempuan tu pernah buat kat aku! sakit hati yang dulu masih dok berasa lagi sampai ke sekarang, pmpuan tu suka cari kesalahan aku. Farid tu pulak lebih sayangkan dia, last-last break macamtu ja. dia cakap aku dengan A tu takda makna apa-apa dah bagi dia, dua-dua dia tinggai. aku masih bodoh lagi percaya cakap dia masatu, rupanya aku kena tipu :'( sebenarnya dia dengan A still lagi, dia tinggal aku nie cuma sebab pmpuan tu. hahaha sanggupkan dia tinggal aku cuma sebab kak angkat :') hmm sanggupnya awak buat saya macamni ya Faridzul :'( aku terasa sangat BODOH bila percaya semua cakap hang dulu, padahal hang buat semua tu demi dia. ya allah tak kuat aku wey :'( awat hang kejam sangat! hmm :'/ sampai ke sekarang aku tak boleh apa lupa apa yang hang dah buat, hmmm sudah lah. apa yang aku dapat kalau dok luah kat sini ja? takda guna apa pun :'( kalau lah hang boleh rasa apa yang aku rasa, perit gila aaa. hang dalam masa yang sama, ada 2 pmpuan  boleh buat hang happy. tapi aku? hang tinggai macamtu ja pastu biaq aku kena maki derek dengan A, macam bagus ja kan? aku tak kuat macam hang wey, hang laki lain ah. aku nie perempuan :'( mana kuat hmm... okay sudah lah, setakat nie ja lah aku luah apa yang aku still tak boleh terima. aku cuba jadi kuat macam orang yang takda masalah :') memang semua nie benda lepas tapi bukan mudah aku nak lupa :( kalau hang sayang aku, tolong bagi semangat kat aku balik boleh? tolong bagi aku happy, aku nak jadi wany yang dulu. yang banyak gelak, jarang nak sedih & everything lah. aku rasa hidup aku lagi sempurna kalau jadi macam dulu, semua jadi indah ja. aku nak jadi macam 1st day kita kenal, happy kan? haha bagi aku happy lah, kalau hang entah lah. rasanya happy jugak kot? heee :) FA? walaupun benda nie dah lepas, aku nak ucap jugak. boleh? ehem ehem. happy anniversary dear to 3 years, actually I'm happy have you beside me before. even many times you made ​​me cry without you realize, you don't know how hard I try to make you happy. but now only memories :') okay done, ahaa harap sangat hang baca blog aku nie. hmm I will never forget this date :( 15 June..

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)