Story of My Life
Happy 11monthsary
Friday, June 14, 2013 | 1:00 AM | 0 comments


hmm awal-awal lagi dah kena tinggal, sedih aaaa. banyak hari dah :( rasa.... nak nanges pun ada bila setiap hari cenni haha, hmm buat teruk pulak. btw hari nie kan kan, dah masuk 14hb. awak ingat tak? mesti lah tak kan? haha tak pernah pun awak wish dekat saya dulu, asyik saya ja yang mulakan. kekadang saya tunggu lah jugak, bila lah awak nie nak wish dulu kat saya :') tapi.. tak pernah pun terjadi, so sad :( hmm nevermind. Saya harap sangat awak tak lupa tarik 14hb nie, tarikh nie paling bermakna ouh bagi saya. tapi bagi awak tak tahu lah, tu pun belum tentu awak ingat ke tak. emm harini dah cukup 11 bulan, hehe lama kan? bulan depan dah cukup setahun, wahhh bestnya. awak, saya harap awak happy selama ada dengan saya dari dulu sampai sekarang :') kalau ada salah, bagitau lanaa? hmm. malam nie sunyi, awak tinggal saya awal... :'( takpalah saya faham, mesti awak letih kan? hmm ya awak memang selalu letih, saya faham. Happy 11monthsary ya sayang? imissyou, iloveyou :(

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)