Story of My Life
Keep smiling
Sunday, June 2, 2013 | 11:15 PM | 0 comments



Hey. aku rasa aku dah boleh move on lah, nak lupakan semua benda tu. hmm buat apa pk lagi kan, takda sapa kisah dah. better lupakan. yeah, mungkin tu cara yang lebih baik. Buat sakit hati ja kalau pk selalu pun, sorang-sorang aku ja nak sakit hati. haha shit, aku tak boleh lupa lagi semua tu :'( sobs sobs. takmau nanges dahhhh, membazir airmata ja nanges untuk orang yang dah buat aku sakit hati. Aku taktau lah nak buat macamana bagi boleh lupa semua pasai benda tu, macam nak ja excident sampai hilang ingatan aaa. kan senang? aku boleh lupa semua masalah, lupa orang yang dah buat aku sakit hati, lupa semua benda lah. SENANG! huh huh sabaq :) emm takpa lupakan, mulai sekarang aku cuba lupakan semua tu. aku cuba aku cuba. kalau sakit hati lagi lepasni, aku nak pendam ja. takmau luah kat sapa-sapa dah, walaupun dekat panda demok tu ;) hehe aku nak happy macam dia, takda nanges-nanges. yedak sayang? haha laki kan kuat. Ekcelli, aku happy sangat sebenarnya sehari dua neyh. wkwkwk pandai betol panda tu ambik hati aku, semalam tidor lewat kemain. teman dia sampai 4 lebih kot, heh lama betei dia online. dok buat apa entah lah kan, aku teman ja sampai dia ajak tidor. hehe semalam sebelum tidur, dia pesan jangan nanges-nanges dah. dia tak suka. hmm Insyaallah laa. aku nie sensitif sikit, kadang-kadang benda kecil pun dah boleh buat aku menangis. apa lagi masalah besar kan? aaa lepasnie aku nak pendam ja, aku takmau luah apa-apa lagi dekat hang. biaq lah aku tanggung sendiri haha. seronok dapat otp dengan hang petang tadi, terima kasih sebab call, mesti rindu aku kan? haha lol. ehm lepas nie kena hati-hati sikit, takot hang bagi kucing sggoh aa masa jumpa nty. eeee taknak lah, takot >,< malu siaa bila ingat balik pasai malam haritu, macamana lah dgn kucing pun aku boleh takot -.- haha teruk betol. eh dear, aku suka bio hang dekat twitter tu. sengeh tak berhenti ouhh baca tadi, haha tapi taktau lah hang tuju kat sapa. maybe aku? ahaa hope so, apa-apa pun thanks for everything sweetheart, you make me happy again. I just want to keep a smile going until the day I die :) Iloveyou so much. 

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)