Story of My Life
Mainan tidur :')
Thursday, June 6, 2013 | 2:02 AM | 0 comments
Hi. hmm dah 3 hari aku mimpi si panda tu :( ada yang sweet, sour and sour again... hahaha memang aku tak boleh tidor terus lah lepas mimpi hok masam tu. sakit hati kot, lebih-lebih lagi ada TERMASUK pulak muka A tu. arghhh nanges teros kot :'( menci menci menci, bikin mood waa spoil je lu nie. heh aku cerita dari mula lah erk? ehem ehem ^^ 1st day tu memang aku ada mimpi panda neyh aaa, agak sweet gtu lorh. haha taktau lah nak explain macamana, nak tulis pun segan sebab aku tau bff aku tenga baca sekarang nie. betol tak aten? sarah? aliya? hahaha aku tau ;b sampai ke sekarang aku tak boleh lupa mimpi tu, sebelum tidor memang telah la kan aku dok terbayang balik. hahahaha bongok aku nie, tapi dalam mimpi tu memang aku senyum lebaq ah. rare baq hang, rare!! cenggini (Y) aaa hahaha. happy ja aku dengan dia masatu, alolo gewam kakton. haha out of topic.

Second Day
"Okay part yang nie memang buat aku sedih lah kan. emm aku mimpi A dengan F :( A ada dm aku kat twitter, dia tetiba ja mintak maaf kat aku. ceh konon nak berbaik lah erk kakak? haha eeuuuu. so then aku pun maafkan lah dia, aku cakap taknak bergaduh jugak sebab dulu tu. haha macam bodoh lah pulak kan aku nie? ah pastu dia cakap nak cerita something pasal farid. dia taknak cerita kat dm, jadi dia suro aku call. senang lah nak cerita dari a sampai zzzzzzz.. okay aku pun jadi excited gila nak tau pasai F tu, dok lama sat aku pun call dia. Ingatkan nak cerita pasai apa, rupanya dia maki aku. HAHAHAHAHAHAHA fuck kau lah sial. nampak tak yang aku nie betol-betol bodoh dalam mimpi tu? hahaha memang bodoh betei. berlinang air mataku ketika itu T_T terus aku end call lah lepas dia maki, dah macam pontianak gelisah hilang anak ja bila dengar suara dia tu. hahaha mungkin dia tak sabar nak maki aku, whatevah. dok malam tu pulak, aku saja stalk twitter dia. aku tengok dia tengah mention-mention dengan farid, panggil adik kak. yang farid tu pun gatai aa ada panggil "syg" kat pmpuan tu. ouhhhh nanges tak berlagu ah masatu :'( sapa tak sakit hati dalam diam dia tipu aku." Tapi nasib semua tu cuma mimpi :') hahaha pkoi 5 pagi aku terjaga, serius aku cakap. memang tak boleh tidor terus, rasa tak sedap hati ja. nanges tu ada lah sikit, tapi.. ah kesah apa kan. dalam pkoi 6.40 aku msg dia, aku gerak solat subuh. lepas dia balas tu aku senyum-senyum lah dulu, haha tak sampai 2 minit baca. aku terus lup, wkwkwk kesian dia tunggu >< - the end -

Third Day
"Masa nie 1st day sekolah, baru masuk tahun 2013. Farid pindah ke sekolah syed alwi, aku taktau apa-apa pun pasai nie. memang terkejut beruk biawak drakula semua lah kan, at the same time dia cikgu letak duduk 1 kelas dengan aku. wahhhh memang happy tak angga, sengeh tak berhenti. haha bertambah semangat pulak aku nak belajar sebab ada dia nie. dia duduk dekat belakang sekali dengan solihin leman aidil firdaus apa semua tu, kelia. puak-puak tu pun 1 kepala dengan dia. so takdak lah orang ingat dia nie pemalu, haha eceh >< dia cakap dia saja tak bgtau aku, nak buat suprise katanyaa. dekat sekolah memang aku sentiasa happy lah sebab ada dia, time rehat dok sembang sesama, balik pun sekali. aww sweetnye nye nye. haha bila dah lama di kat sini, aku sendiri pun tak syak ada kawan dia dalam mimpi aku nie. 1 hari tu aku saja usya dia kat belakang. dia tengah bubuh gel rambut, dah macam Zayn Malik tau tak? aummm. tetiba dia boleh pulak dok bemesra alam dengan wan syamin syamira, kawan dia la tu aa. hahahaha siot betol, aku patah hati gila ah bila tengok. dia ingat aku tak nampak la tu kan, then aku terus keluar kelas. sorang pun buat dunno je kay, farid nampak aku macam marah masa keluar tu, dia pun sama naik lah. buat dunno jugak -.- sedih. Ingatkan dia nak minta maaf ka apa dekat aku, rupanya tak pun. dia minta clash dengan aku adalah, waktu tu pun dia dgn kawan tu dah couple. tak sangka lah pulak dia curang, sedih ouh sedih :'( lepas dia minta clash tu terus aku terjaga," cry again.. haha aku sedih lah dah 2 hari mimpi yang menyakitkan hati nie. tapi aku cuba coool. 

Okay done. semua tu lah yang aku mimpi, ahaa pelik betol. 3 hari dah aku mimpi ada farid ney, rindu awak tahu takkk :') hmmm. malam nie mimpi apa pulak tak tahu la kan? jadi takot pulak aku nak tidor hahaha. harap-harap lah tak jadi kenyataan yang mimpi hari kedua dengan ketiga tu, jeles wey jeles :/ ehmm forget it, mainan tidor ja semua tu. btw farid cakap dia dah takda apa-apa dengan A, siap sumpah lagi. dia kata dia ada aku sorg ja :') lega bila baca msg yang dia hantar tu, maybe lepas nie aku tak over thinking about the bitch. dia tak bagi aku pk banyak sangat, kan dah sampai terbawak dalam mimpi. yeah kali nie aku ikot cakap dia, sampai bila nak ragu-ragu dengan semua nie kan? nampaknya dia macam serius ja kali nie, aku okay :) heh dah lewat dah nie, off to bed. dia ajak tidor dah, doakan aku eh tak mimpi macamtu lagi. wkwkwk byee, iloveyou.



Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)