Story of My Life
Sabar dan Redha
Tuesday, June 18, 2013 | 12:15 AM | 0 comments
Baru sekarang aku sedaq kenapa selalu dok sakit kepala :') cuba tekan sini . Ya Allah.. tak kuat, hmmm. aku nak sihat macam biasa, sampai bila nak macamni? :'( kenapa perlu jadi balik? last kena pun masa darjah 3, sekarang jadi pulak. hmm trial tak lama dah, nak sihat. nak sihat. nak sihat. pedih gila bila tetiba ja muntah darah :'( sakit sangat, rasa tak kuat dah nak bangun. sampai bila aku nak berahsia semua neyh dari family? :'/ sampai bila aku nak tunjuk yang aku nie kuat depan depa semua? depan kawan-kawan? :'( aku tak kuat... hmmm "keep calm wany, wipe your tears :') try to be strong" hmm dalam hati selalu cakap macamtu, tapi sampai bila aku kena sembunyi semua nie dari orang? okay sampai bila-bila, haha aku tau benda nie sat ja. lama-lama okay la tu. hmm aku terima semua nie sebagai ujianNya pada aku.. aku masih kuat, harap takda sapa-sapa pun risau :') dekat sekolah aku selalu dok berasa nak termuntah, sakit kepala. tapi aku buat taktau ja, aku cuba jadi macam biasa depan kawan-kawan. memang selalu aku dok melawak, gelak sana sini dengan depa. tapi depa taktau yang aku tengah tahan sakit nie :') aku cuba buat macam takda apa yang berlaku, aku takmau tengok orang sekeliling aku risau bila tau aku cenni. aku nak tengok depa happy, kalau depa tau aku macamni. mesti semua akan berubah dalam sekelip mata, tak syok lah kan? :) hehe. aku takmau pie check dah, aku takmau kena tahan dekat hospital macam dulu :( hukhuk menanggung kesakitan sorang-sorang hmm. aku nak cerita benda nie dekat dia, tapi... aku rasa tak perlu kot, agak-agak dia kesah tak pasal aku? ehmm whatever, aku taknak bagi dia risau sikit pun. aku nak buat dia happy, baru hati aku seronok bila tengok dia senyum selalu :'D tolong doakan saya supaya cepat sembuh ya? saya nak sihat macam orang lain, nak pergi sekolah :') jumpa kawan-kawan.. hmm hehe. act sehari nie takda 1 msg pun dari dia, apa yang dia tenga buat? tak rindu aku ka? hmm sunyi gila malam nie, rasa kosong ja. taktau aku nak sembang dengan sapa, kalau dia msg lagi bertambah semangat aku, tapi sekarang? takda pulak :( maybe dia dah tidor kot, takpa aku faham. aku tau dia letih, harap dia pun rindukan aku juga. jaga diri baik-baik ya Mr. FA? iloveyou :') Semangat dan selalu senyum. Ya Allah, kuatkanlah hambamu :') 


Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)