Story of My Life
Segalanya ujian
Thursday, June 20, 2013 | 3:23 PM | 0 comments


       


yeah berdarah lagi :') hmm dok berharap sangat benda nie takkan jadi kat sekolah, for the first time.... jadi dalam kelas tadi. masa belajaq tadi, taktau lah kenapa batuk teruk sangat. tengok-tengok terlekat darah dekat tudung :'( sumpah sakit gila. panik papoi masatu, aku takot terkantoi dekat sarah dengan aten. nasib depa tak dengaq masa aku batuk tu, hmm waktu balik tadi lepas salam dengan aten, alia. aku terpikiaq jugak nak cerita pasai darah tu, tapi tak boleh nak cakap. aku tak sampai hati nak cerita dekat depa, airmata nie dok bertakung dah. takpa aku cuba tahan. lepas tu salam pulak dengan sarah, aku terpikiaq banyak kali nak bagitau kedak. tengok sarah jalan jauh sikit dari aku, baru aku panggil dia then tunjuk darah dekat tudung nie :') dia tanya kena apa dekat tudung tu, aku just cakap takda apa then blah terus. masa berjalan tu terus aku nanges, aku rasa macam bodoh teruk sebab bagitau tadi neyh :'( selama nie aku berahsia dengan hmpa. tapi sekarang? semuanya dah terbongkar :( maafkan aku kawan. tengok lah sekarang nie macamana, hampa dah jadi risau pasai aku :'( aku takmau lah tengok semua tu! aku berahsia dengan hampa bersebab, tapi.. hmm abaikan ja lah.

Act benda nie pun farid belum tau, kalau aku cerita dekat dia. ada dia nak kesah lagi? dah banyak hari tak msg aku, harini dah hari khamis. sentiasa dok tunggu msg dari dia :') malam, pagi aku wish. 1 pun tak reply, hehe buat malu ja. aku nak bagitau benda nie sebenarnya dekat dia, tapi dia pulak tak msg kan. haha tak payah la gedik sangat pie msg dia lagi, better tunggu dia msg sendiri. bila tiba masa dia, baru aku cerita :') hmm MAYBE lah, rasa tak perlu pulak aku cerita dekat dia. tengok cara macam tak kesah ja pasal aku. hmm :( i miss you so much dear.. where are you? :( aku rasa tak kuat bila jadi sakit macamni, dekat sekola & ruma memang boleh aku sembunyi semua nie dari hampa. aku sakit, ada ka yang jaga aku? takda :') sumpah tak kuat. tapi apa boleh buat, kena kuatkan diri jugak. aku takmau menyusahkan orang lain, biarlah aku tempuh dugaan nie seorang. aku cuba buat orang sekeliling aku happy, aku boleh tengok hampa gelak sana-sini w/pun sekarang aku menahan kesakitan :^) mesti dia dah pergi tren kan sekarang nie, aku rindu.. dia tak rindu aku ka? harap sangat malam nie dia msg. aku teringin nak rasa ada orang ambil berat pasai aku bila tenga sakit macam sekarang nie, sumpah teringin nak rasa macamtu. lebih-lebih lagi dia, hmm lagi lah :( tapi sekarang aku rasa macam diabaikan, serious talk. mungkin dia tak perasan semua tu, tapi aku sendiri yang dapat rasa dia buat macamni kat aku :') hmmm. mesti best kan kalau dia sentiasa ambil berat pasai aku, bagi semangat dekat aku.. hehe mesti best. heh jadi-jadi lah berangan wany :') btw setiap hari k aku dok jadi sakit macamni, lama dah. cuma aku ja kekadang buat taktau, aku sengap. tak bagitau orang. macam apa yg aku kata tadi, aku takmau tengok orang sekeliling aku risau.

AWAK! saya nak bagitau nie, awak jangan ingat selama nie saya okay bila dok gelak, seronok bila ada dengan awak. sebenarnya dalam masa yg sama, saya tenga sakit bila dapat ujian macamni. saya selalu melawak dengan awak, mesti awak ingat saya tenga happy kan masatu? hehe tak :') saya sikit pun tak pernah happy, sumpah. cuma kekadang saya cuba jadi diri saya sendiri macam dulu, seorang yang suka gelak. hehe. saya suka bila boleh tengok awak bergelak besar, masatu saya dapat rasa yg saya boleh bahagiakan awak selalu :') awak, tolong jaga saya baik-baik tau. bagi saya happy selalu nah? tolong jangan sakitkan hati saya lagi macam dulu, cukup lah 2 tahun saya derita sebab awak. tolong jangan sia-siakan peluang kedua yang saya kasi dekat awak nie :(

Sarah, Aten, Aliya, dll. thanks sebab selalu ada dengan aku, aku sayang hampa. jangan risau dah pasai aku nah, aku okay. darah keluar sikit ja nie, tak teruk sangat pun. hehe aku minta maaf sebab baru sekarang aku tunjuk kebenaran :') hmm thanks sebab selalu happy kan aku, sayang hampa semua :) hehe. Mr.Fa? saya harap awak pun rindukan saya juga. emm okay lah nak out dah, nak berehat. tolong doakan saya cepat sembuh, jaga diri baik-baik. jangan nakal tau :) bye assalamualaikum..



           



Ya Allah, panjangkanlah umurku untuk bertemu Ramadhan yang menjelang tiba. janganlah kau tarik nyawaku sebelum aku merasai nikmat Ramadhan :'(



Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)