Story of My Life
Happy Anniversarry Mr. FA ♥
Sunday, July 14, 2013 | 12:30 AM | 0 comments
Holla holli cikebum cikebum bum ヽ(^o^)ノ Hi Sayang! Awak tahu tak harini hari ape? Harini hari Ahad, maknanya dah genap 1 tahun kita bersama. Yeeeaayyy! *jatuh katil* so annoying babe, tobat Farid melugai baca ayat nie. hahahahaha !! Act act, hmm act... harini aku happy sangat. hehe why? Aaaa harini dah cukup setahun dengan dia :') Seriously tak sangka boleh bertahan sampai sekarang, rasa WOW gitu. haha sekarang tak macam dulu lah, jarang bergadoh aaa. Dulu tu lain teruk, pumpang pumpang sana sini. Gadoh derek kita neyh, sekarang? tak macamtu dah :D hahaha bahagia kot noh, alahaii kekadang bukannya gadoh apa pun. Cuma dok lawan bebai jaa, aku nie pun suka jeles tak bertempat. buat teruk betol lah >,< haha mengada kan.. takpa, dia cakap dia suka tengok aku jeles. biaq rasa sedaq kit, olorh kwaja betei hahaha. Cemburu tandanya sayang, so who cares? wkaka.




Juah tak? hahahaha just action, mana ada aku balas macamtu pun. Nak kena penyepak ka apa >< haha aku wish awai lagi aaaa, sweet lagi daripada dia hantar tu okay? wkakaka. Jyeahh dia text macamtu tadi, sengeh tak angga kak ton baca. hati ku berbunga-bunga  ber-blink blink tak angga hahaha. Thanks sayang, I love you more than you love me. Tolong jangan sia-sia kan peluang kedua nie k? Eh bukan kedua, nie peluang yang ke berapa entah lah. dah banyak peluang saya bagi kat awak, tolong hargai ya? :') tolong jangan ulangi perkara BODOH macam dulu tu, yang tu saja saya mintak. tak lebih pun kan :) hehe happy anniversary to dear.. mmuuaahh :*




I'm happy with you Mr. FA 


Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)