Story of My Life
I'm tired of everything
Saturday, August 17, 2013 | 8:40 AM | 0 comments
Spoil gila ah malam nie, sumpah mood aku down sekarang! Nampak sangat dah tu cara hang layan aku, tadi terasa sangat bila baca msg yang hang hantar tu :') salah ka kalau aku nak pesan dekat kawan? Salah? Ouh yala terlupa, orang lain kan tak tahu pasal kita getback nie.. Jadi tak boleh lah aku bukak mulut sikit kan even suruh "kirimsalam" ja :') Hehe sampai tera tu hang TAK SUKA cara aku bt centu hmm.. Sampai sekarang aku taktau apa yang aku rasa, keja dok keluar airmata ja nie. Terasa diri nie bodoh pun ada, terasa BODOH sangat :'( haihhh aku tak rasa pun yang hang sayang aku. Aku takut selama kita couple nie, hang cuma saja-saja nak permainkan aku. Bukan nak pk negatif ka apa, dulu hang pernah cakap sebenarnya hang tak terpikiaq pun nak ajak couple balik. Pastu tiba-tiba aku terus terima kan malam haritu, so couple terus lah. Hahaha sebak sangat sangat sangat tau dak bila baca msg hang hantar macamtu haritu :'( hang bgtau serupa aku takda perasaan ja kan? Ya Allah. Aku mampu diam ja, aku taktau nak kata apa dah. Hati nie sakit lah jugak tapi aku tak kesah semua tu, aku takmau bersuara sebab aku takut kita gaduh. Aku takmau semua tu. Hmm nie pagi nie hang msg cenggini pulak, macam nak ja kan aku tinggal hang? :') kalau dah tak sayang cakap ja wey, tak perlu suruh aku buat keputusan bagai. Hang buat pie lah aku sakit hati tera mana pun, aku tetap sayang kan hang & maafkan hang. Ada ka selama nie kalau kita gadoh sikit, aku suruh hang bt keputusan apa semua tu? Ada ka wey? :') sikit pun tak.. Hmm hang sedaq pun yang aku nie selalu teriak sebab kesalahan hang, tapi kenapa tetap nak buat jugak? :') hang cakap tak sanggup tgok aku macamni.. tapi takda perubahan pun. Tetap sama macamtu. Hmm :'( Apa-apa jalah kan, aku dah penat menangis tahu tak. Sampai tak boleh tidor dah nie, hmm takecare )':



Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)