Story of My Life
1y 5m
Saturday, December 14, 2013 | 2:25 AM | 0 comments
Happy anniversary sweetheart ♡ already 1year 5month we're together :') macam2 dugaan ada sebelum nie, terima kasih sebab masih terima aku. I'm happy beside you. Maafkan aku sebab tak selalu bahagiakan hang, ceriakan di hari hari hang. Sekarang nie macam2 benda dok jadi kan? Ya. Semua salah aku kan.. aku takda niat pun semua tu nak buat kat hang. Harap selama nie hang ikhlas maafkan aku :') hmm aku harapkan harini kita happy macam dulu, rupanya tak. Kenapa hang macamni?hmm okay salah aku lagi kan sebab reply wc kawan hang tu. Aku taktau nak kata macamana. Sekarang nie perangai hang berubah teruk. Dulu tak pernah macamni pun, kalau aku ada bt salah tak pernah pun hang layan aku macamni. Tapi sekarang? Haha cuma Allah ja yang tau apa yang aku rasa. Dulu hang selalu mengalah dengan aku tapi sekarang hang lain. Bila kita bergaduh sikit, hang cakap kasaq gila. Pastu bahasakan diri "hang, aku" pula kan. Kekadang tak selesa dengan panggilan tu bila kita bergaduh tapi takpalah. Aku malas nak bersuara. Sekarang nie aku tahan sabar ja bila hang marah atau bt apa-apa jalah. Aku bukan jenis EGO tau, biarlah sekarang nie aku yang jaga hati hang sorg. Hati aku? Pandai2 lah dia pulih sendiri. Aku tak kesah hehe. Aku nak hang tau, aku yang dulu dah takda. Aku dah berubah. Fikiran aku, sikap aku tak macam dulu dah. Mungkin hang tak sedar perubahan aku macamtu, tapi aku sedar apa yang aku buat. Dan aku dah tak sama macam dulu lagi. Aku bangun dari terjatuh, aku takmau jadi lemah macam dulu. Thanks sebab dah buat diri aku berubah macamni, hati aku dah cukup sakit bila hang bt kat aku dulu. Mungkin sebab tu :') aku cuba jadi lebih kuat sekarang. Apa2 pun aku nak minta maaf sebab sekarang nie aku banyak sakit kan hati hang, see? Malam nie pun hang takda mood sebab aku lagi kan? Haha bodohnya aku. Baik lah. Aku mengalah. Memang tarikg 14 nie takda apa untuk aku. Bye assalamualaikum..






Older Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)