Story of My Life
Selamat pagi dunia
Wednesday, December 4, 2013 | 6:20 PM | 0 comments
Hi, selamat pagi :) Emm awal nya bangun haha, bagus kau Bulat. Selalunya kalau pepagi cenggini mmang tak lah kan aku nak berjaga, update blog bagai. Nasib lah si demok tu call, dok sembang entah papa. Btw thanks k? Heh sebenarnya aku merajuk, hmm kot lah nak pujuk ka apa.taktau la tu yg aku merajuk :( nak cakap pun takda mood tadi, hm dengan suara pun takda. Nak bergelak atau apa pun tak boleh. Hm. Act, aku merajuk bukan kenapa. Setiap malam aku tunggu tau, lama sangat. Dok mengharap dapat lah wish night apa smua tu, tggu dia alas msg lama sangat. Kekadang tak balas terus. Aku tggu ja tapi takda pun. Dih nyaaaa :(( selalu dapat time 7pagi ja.sanggup nie teman sampai lewat malam, kekadang aku tunggu ja smpai 4/5 pagi sorg sorg. Emm terasa bodoh ja bt centu, memang tak lah dia nak balas. Tu masa untuk tidur, bukan untuk berjaga ya bulat? K stupid so much. Err tapi tapi... hm nothing. Banyak hari dah, kekadang janji tp tak terjadi pun.hmm biarkan, aku tau dia letih. K. Aku cuba faham. Biarkan biarkan. Hmm pagi nie dok berharap ada la msg hang pujuk ka apa, nie tak pun. Dok paksa aku makan ubat ja sampai ke sudah, eum please lah. Aku kalau sakit memang tak pernah makan ubat la, biaq ja lega sendiri. Kalau ayah suro, baru aku makan.tu pun kekadang nak, kekadang dak. Eeee tak pujuk pun kan? :( aku balas macam moody sebab nak hang tau yg aku merajuk, tapi hang masih boleh nampak. Ohh sedih sangat. That's why aku tak reply terus msg tu. Sakit hati tau? Hmm takpa lah, hang letihhhhh. Aku tak mengharap dah pujukan dari hang lepas nie, kekadang sakit hati lah jugk. But, I'm try to ignore. Haih mesti hampa yg baca nie tengok aku macam bt teruk kan? Haha kekadang aku pun rasa aku nie macam bt teruk tapi hampa tak rasa apa yg aku rasa. So, biarkan jalah diri aku sendiri yang faham apa yg aku rasa selama nie :') tak kesemua orang tahu apa yg aku rasa, termasuk lah "sahabat" aku sendiri.aku kalau sedih, kecewa, sakit hati atau apa apa jalah. Aku rasa lebih selesa luahkan dekat sini ja, aku boleh tulis sepuas-puasnya. Aku luahkan semua. Aku tak yakin orang boleh faham apa yg aku rasa, jadi lebih aku pendam & ceritakan dekat sini ja. Blog nie dah macam diari bagi aku, tak kesemua orang tau aku ada blog nie. Tak kesemua yang tau aku kalau ada masalah, luahkan kat sini. Cuma orang yg tertentu saja aku boleh bagi link blog nie :') okay stop. Nothing to say lah. Kesimpulannya, aku nak cakap kat sini. Aku merajuk dan sakit hati sikit.tak banyak pun. Lepas nie aku nak diam jalah, tak perlu nak buat merajuk bagai.bukan boleh paa pun, aku pun tak mengharap dapat pujukan dah dari sesapa. Haha okay, teruk bulat teruk. Jangan bt teruk sangat wahai bulat. Emm okay. Dah, chawwww.



Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)