Story of My Life
Why you left me when I need you..
Saturday, December 7, 2013 | 3:12 AM | 0 comments




Aku taktau apa lagi salah yang aku dah buat, tetiba ja mendiamkan diri :') haha aku dekat sini tunggu macam tunggul kayu ja, hmm taktau nak kata macamana dah. Aku pun ada masalah sendiri wey. Aku fikir bila ada masalah, hang kan ada disamping aku. Hang happy kan aku :') tapi? Hanya angan-angan ja apa yg aku harapkan tu. Aku cuma nak orang ada ja dgn aku bila susah tapi takda pun :'( aku dah penat tau dak, taktau nak kata macamana lagi nie. Bila aku dalam susah, tak pernah pun orang nak ada disamping aku. Aku nak jugak orang faham apa yg aku rasa. Hmm nie sekarang? Aku taktau apa lagi salah yg aku dah buat kat hang, kalau ada bagitau lah.tak payah dok tweet apa semua tu, jangan buat aku risau & tertanya-tanya. Aku pun ada perasaan jugak wey, jangan lah menambah beban aku nak tanggung banyak masalah :'( hmm susahnya nak bagi orang faham. Nak ikot kan hati nie, aku nak cerita dah masalah aku dekat hang. Kan aku pernah janji, kalau ada apa apa aku akan bagitau hang? Hang ingat tak? :') hee aku takmau mungkir janji tu, bila hang mendiamkan diri pula.aku tak boleh nak kata apa, lebih baik aku berdiam daripada luah kan dekat hang. Hang pun aku tengok macam takda mood ja, aku taktau apa salah yg aku dah buat.mungkin aku tak sedar. Tapi tak salah kan kalau hang bagitau ja aku? Benda boleh setel wey. Aku tak suka lah bila jadi macamni, kita dah renggang sekarang nie. Not like before. Aku rindukan kita yang dulu :') ehm hang tak rindu aku ka? Aku msg tak balas pun kan, lama aku tunggu tau dak. Hmm aku harap hang okay kat luar tu tanpa aku :') thanks sebab bt aku macamni, aku pun ada perasaan. Aku msg sebab nak tanya hang apa salah yg aku dah buat tapi hang tak endah pun msg aku tu. La nie aku tak pk dah apa masalah aku sekarang, aku rasa takda guna pun dok tunjuk muka simpati.siapa nak kesah kan? Hang pun takda bila aku susah. Lepas nie kalau hang nak merajuk ka, marah ka atau apa-apa jalah. Hang bt ja :') aku boleh nak sejukkan hati hang, hati aku nie cukup sakit sangat sampai dah tak kuat nak terima apa2. Hang tak nampak apa yg aku rasa, lepas nie aku lebih rela pendam ja. Biaq ja aku yg jaga perasaan hang, happy kan hang. Diri aku? Biaq aku sendiri yang cari kebahagiaan. Hehe nampak aku jadi macam laki lah pulak kan? Bt macam takda perasaan :') hm aku jadi macamni sebab aku cuba kuatkan diri, takmau jadi lemah. Kekadang aku rimas jugak, bila aku tenga serabut ada masalah. Ada ja orang nak meluahkan perasaan sedih, marah depa dekat aku.aku dah penat nak tolong tenangkan diri depa tu, sedangkan diri aku? Tak terurus sangat pun, bahagia pun tak. Aku taktau kenapa aku suka tolong selesaikan masalah depa tu, padahal masalah aku? Depa taktau apa pun. Depa taktau apa yg aku lalui sekarang, cuma aku ja yg selalu faham depa. Haha :D selalunya bila susah ja depa akan cari aku tapi bila aku susah.tak pernah yang nak ada disamping aku. Aku dah lama perhati semua tu :') cuma aku diam. Aku kisah apa kan, aku selalu ja ada untuk depa luah masalah. Hmm aku taktau nak kata apa dah, diam lebih baik kan? Itsokay lah kalau hang nak layan aku macamni, aku tak pernah nak mengeluh. Even hang tak hirau apa yg aku buat, aku tetap akan cari cara jugak supaya kita boleh jadi macam dulu balik. Aku nak setel, aku dapat rasa yg aku ada bt salah kat hang.cuma aku taktau apa salah dia. Maafkan aku kalau tak selalu senangkan hati hang, aku nie bukan sempurna pun. Aku nak hang tau 1 benda ja nie, aku takkan pernah give up dengan hang w/pun kita selalu jadi macamni. Aku harap hang akan faham aku :') hmm jaga diri..

Older Post | Newer Post
MySelf
Saya hanyalah seorang ciptaan yang berwujud manusia namun tidak sempurna seperti pencipta nya "ALLAH". Tidak pernah menunjuk kelemahan diri dihadapan orang, sentiasa bersabar. Keep calm & smile! Kebahagiaan pasti akan datang juga :)

My Wish
Stop waiting for something to happen in my life, go out and make it happen before its to late. I'll not be a negative thinking, hope I can be strong. I wish can make people around me happy and proud of what I do. Always appreciate the people around me :)